wtorek, 30 czerwca 2015

#MyFavourite... ↑







No heeeej.
 Przeczyta ten post tylko kilka osób ( pozdrawiam moich kunpli xD ) bo... 
jeszcze sie nie wybiłam, bo dopiero zaczynam i trzeba trochę popracować by sie wybic więc ... 
NOWA SERIA na moim blogu " #MyFavourite... ↑ ".
Czyli, co jakiś czas będę pokazywać rzeczy ( ubrania, kosmetyki itp. ), które właśnie w tym czasie mi są moimi ulubieńcami. 
Więc, dzisiaj pierwszy post z tej serii.


Lakiery z p2  -  Satin Supreme




 Lakiery z p2 dostałam na urodziny od kuzynki z Niemiec. 
Na początku nie byłam przekonana do tych lakierów tylko z powodu kolorów.
Ale po kilku miesiącach do nich się przekonałam i są teraz moim numerem 1 wśród lakierów do paznokci.
Największym plusem tych lakierów jest to że baaaaardzo szybko schną.
nr 020 bardzo delikatnie i skromnie wygląda na paznokciu
nr 040 po 2 warstwach jest w ładnym, bladym, pastelowym zielonym


W polsce nie są one dostępne, ponieważ p2 to niemiecka firma, 
ale w sklepach internetowych dostaniemy je od ok 18 zł. 






2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne choć nietypowe kolorki lakierów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie..

    OdpowiedzUsuń