poniedziałek, 1 czerwca 2015

W końcu! To dziś, nadszedł ten dzień, ważny dla losów całego świata, dzień, który zapamiętacie na długo, dzień, w którym w końcu założyłam bloga ! :P

No więc... "Cześć Kochani" , "Hej Dzieszczyny" ,  "Szemanko, Szemanko"  ,  " Eloszki Dziecioszki" ,  "Siemaneczko"  ," No heeeeeej " albo poprostu "Cześć" ? To na początku... Może ... Hmmm ... Nie wiem jak to zacząć...  Ale Hej, Jestem Magda ("Magdeł") i od dłuższego czasu rozważałam nad tym czy chce mi sie i czy mam czas na prowadzenie bloga. I w końcu się zebrałam do tego. I mam nadzieje że zbiorę kilku (ewentualnie milion)  czytelników. Będę tu zamieszczać rzeczy związane głównie z modą m.in. moje stylizacje , ootd, haule itp. rzeczy które robią blogerki modowe.xD

Zapraszam na mojego Instagrama 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz