wtorek, 15 września 2015

#MyFavourite...



Dzisiaj na #MyFavourite wchodzą moje dwa ulubione tusze do rzęs. 
Nie wiem który jest dla mnie lepszy od drugiego, więc przedstawiam oba :)




1. L`Oreal, Volume Million Lashes, So Couture            2. Manhattan, Volcano XTRA Explosive Volume


    -podkręca,                                                                                - podkręca
    -wydłuża,                                                                                   - nie kruszy się 
    -nie kruszy się,                                                                           - jest w dobrej cenie.
    -wydajny,                                                                         
    -idealna jak dla mnie silikonowa szczoteczka.



     









     Jakie mi jeszcze tusze polecicie ?  :)





    2 komentarze:

    1. Ja używam tuszu firmy MaXfactor jest idealny :) Dziękuję za odwiedziny! Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń