niedziela, 20 września 2015

NYFW- New York Fashion Week Spring- Summer 2016

Więc. Minął pierwszy tydzień Fashion Week-ów na wiosnę i lato 2016.
Odbył się on w Nowym Jorku. Kolejne będą w Europejskich stolicach mody
czyli w Londynie, Paryżu i Mediolanie aż do 7 października. 
Pokazy można obejrzeć tutaj
 Tego roku m.in. Alexander Wang, Anna Sui czy Dennis Basso pokazali swoje ubrania na
sezon wiosenno letni 2016 .

Jak dla mnie Alexander Wang, Michael Kors, Givenchy i Victoria Beckham zrobili najlepsze pokazy.

1. Alexander Wang


Wszystkiego po trochę. Nie wybrał konkretnego stylu. I każda stylówka była inna.
Od militarnych kurtek, spodni z dziurami, zwykłych topów aż po frędzle.
Wang tego roku zaprojektował charakterystyczne sandały z ćwiekami,
 które miała prawie każda modelka na wybiegu.




2. Givenchy

Dużo koronek, tylko czerń i biel. Naprawdę najlepiej wyreżyserowany pokaz tego FW.


3. Michael Kors 


Tego sezonu, Kors stawia na jednokolorowe stylizacje.
Pojawiają się elementy kwiatów lub też skóry węża.



4. Victoria Beckham

Victoria tego rokupokazała naprawdę zróżnicowane ubrania. Po jednokolorowe kombinezony, po sukienki zrobione z materiału takiego jakie mamy koce piknikowe ( :P )
Jednak całokształt jest dla mnie dobry i dodaję ten pokaz do ulubionych.



Najlepszą i najładniejszą według mnie sukienkę tego FW właśnie zaprojektowała VB. Oto ona





I na ostatni rzut idzie Tommy Hilfiger.


Orginalnie, ale zbyt kolorowo, za dużo szczegółów, charakterystyczne i jak dla mnie kiczowate kapelusze.
To nie dla mnie.  Totalne przeciwieństwo do Givenchy.




Taka jest moja opinia i przemyślenia na temat tego Fashion Week-u.
Jednym może sie cos podobac bardziej innym nie. 
Wyrażajcie swoje przeymślenie na dole w kometarzach.
Już za kilka dni kolejny post o Londyńskim Fashion Week-u.


4 komentarze:

  1. Cóż, nie interesowałam się za bardzo FW więc to ty pierwsza przybliżyłaś mi tym postem co się tam działo.

    zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. very nice post :) kisses:)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  3. Projekty Givenchy przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń