piątek, 4 września 2015

#Summertime -sierpień2015-

Więc kolejne i ostatnie w tym roku #Summertime ;-; . Sierpień, koniec wakacji, znowu szkoła. 
Mnie czeka druga klasa technikum . Nie chce mi się. No cóż. Za rok znowu będą wakacje. 
Ale teraz podsumowanie sierpnia. Wiec... pierwsza część sierpnia to głównie spędziłam ze znajomymi u mnie w mieście, robiłam jako przewodnik po Wrocławiu ;p , trochę poblogowałam,
 a później pojechałam do rodziny i do chłopaka. Głównie to Wiedźmin III, Mortal Kombat,
 Petardy i mała potańcówka. A w ostatni dzień byłam w 
Lądku Zdrój na dożynkach by trochę zarobić ;p












 Więc... W lipcu działo się więcej , ale sierpień też był dobry. Ogólnie to wakacje oceniam na 6/10 ;P No. Jeszcze 10 msc i znowu wakacje ;p






2 komentarze:

  1. Oj tak postawa byle do wakacji mi się bardzo podoba ;D Warto się troszkę pomęczyć a później znów laba ;D
    Świetne zdjęcia ;)
    Blog Estery zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna postawa <3
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń