sobota, 21 listopada 2015

OOTD #6 Jasno na deszczu ?



Hej. Dzisiaj OOTD. Była nieplanowana sesja, oczywiście w nieplanowanym deszczu, bo musiało zacząć padać w drodze na zdjęcia... Na początku myślałam, że popsuje całe zdjęcia i nie podobało mi się to z początku, ale jak przejrzałam i obrobiłam je, to stwierdziłam, że są dobre i nie ma co marudzić że padało ;)
 Dzisiejszą stylizacją chciałam pokazać, że w pochmurne dni da się ubrać jasne rzeczy.
Kiedyś byłam absolutnie przeciw temu na jesień i na zimę. 
Jakoś mi to nie pasowało, ale przekonałam się do tego i proszę... 
Jasne jeansy są na tej półce w szafie, do której sięgam o tej porze najczęściej ;) 





A u Was? Jakie kolory panują w Waszych szafach o tej porze?
Komentujcie- to motywuje ;)

24 komentarze:

  1. Ja nie odrzucam jesienią niczego tylko dlatego, że zmieniła się pogoda.
    Sukienki, białe spodnie, cieńsza bluzka - wszystko nadaje się na jesienną pogodę, ale trzeba zrobić to tak, żeby wiatr nie pokazał innym naszego tyłka a temperatura nie wywołała kataru.
    Uwielbiam biały kolor, dlatego stylizacja na plus a zdjęcia bardzo fajne.
    Miłego weekendu :3

    http://carolinesnicesmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubieram się zazwyczaj na czarno, ale nie jest to związane z porą roku, tak jest :) ale zgodzę się, że jeżeli każdy w jesien ubiera się na czarno to jest smuto, dlatego podoba mi się nowa moda na kanarkowe płaszcze :)
    bardzo podobają mi się Twoje buty!
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny look :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :) Obserwujemy?
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :)) Ja jesienią bardzo lubię różne odcienie brązu, beżu, bordowego, szarego i czarnego, jednak jasne rzeczy też czasami ubieram o tej porze roku. :) Wszystko zależy od mojego nastroju ^^ Zdjęcia wyszły cudownie! Bardzo klimatyczne, a za razem artystyczne i pomysłowe :*
    Obserwuję ^.^
    Pozdrawiam ♥
    Zapraszam do siebie:
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś tak nie patrzę na kolory ubrań które ubieram w daną porę roku, chyba bardziej po prostu na ich grubość, ale generalnie nie licząc spodenek i sukienek to ubieram się zawsze tak samo, tylko że jak jest zimniej to narzucam coś na siebie :)
    Świetne buty! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I like your jacket. You styled it so nicely. :)

    www.chicuturnonglitz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Yanny

    SURPRISE INSIDE 7

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kurtka i koszula! pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :)

    http://emilialesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana skąd ta koszula ? Bo się w niej zakochałam ! :) Świetna stylizacja .
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  12. Brakuje mi informacji co gdzie kupiłaś. A przede wszystkim skąd są buty, bo szukam czegoś podobnego, a na rynku obecnie ogromny deficyt w tej kwestii :(

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia w deszczu? Nono, odważna jesteś :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny outfit, bardzo w moim stylu :) u mnie zawsze chłodna kolorystyka :D obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zestawienie i bardzo ładne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa stylizacja :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba czarny, biały i szary :) ale czasem założę coś różowego i nie widzę w tym nic złego haha :D
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz naprawdę cudownie ;) Uwielbiam takie stylizacje

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń