środa, 16 grudnia 2015

# Xmas is coming .




Hejcia ;p Dzisiaj inny i na pewno dłuższy niż wszystkie posty ; post z okazji świąt :)

Święta już lada dzień. Każdy już chyba powoli czuje ich klimat ,ale  ''Nie masz jeszcze prezentów dla bliskich, ani nie masz na nie pomysłu ? Spokojnie- z nami nie zginiesz w poszukiwaniach idealnych upominków'' - Nie. Nie będę pisać jak w reklamach lub w telewizji. 
Po prostu chce pokazać Wam kilka moich pomysłów na prezenty na zbliżające się święta. :)

       1. Case lub tzw. "plecki" na telefon 


Case'y traktuje się jako fajny gadżet do telefonu nadając mu innego wyglądu.
Są one w wielu stylach i z innymi motywami, dla każdego napewno coś się znajdzie.
Jedynym minusem jak dla mnie to ,to że na telefony marki Apple jest ich najwięcej 
i bez problemu można  je dostać. Nie każdy ma telefon Apple, a też by chciał mieć fajnego case'a. 


2. Skarpetki


 No kto chociaż raz w swoim życiu nie dostał skarpetek ?
 Skarpetki to chyba najłatwiejszy prezent jaki można wymyślić. Oczywiście nie mówię tu o klasycznych
czarnych stopkach, które kupujemy sobie sami, tylko mam na myśli jakieś nietypowe, fajne skarpetki np. ze świątecznym motywem w renifery lub w mikołaje czy śnieżynki ;)


3. Kubek

Też niby to 'oklepany' pomysł, ale za fajny kubek nikt sie nieobrazi ;)
Może byc on np. z jakimś zabawnym napisem lub świątecznym motywem. 


4. Świece/ woski.


 Dla miłośników świec,  to na pewno trafiony prezent, szczególnie gdy zapach świecy będzie w świątecznym stylu np. jabłka z cynamonem, piernika lub pomarańczy i goździków ;)

5. Kombinezony do spania

O takiej piżamce marzy chyba każda dziewczyna.
Ciepło i wygodnie, a przy okazji się uroczo wygląda w stroju Pandy czy Mionionka ;)  

6. Bomby do kąpieli 
Dla miłośników kul jak najbardziej na tak ;)
 Niby drobiazg, ale może ucieszyć nawet swoim wyglądem np. jako muffinka czy kwiatek.

7. Kosmetyki 


 
Są one dobrym wyjściem na prezent chyba dla każdej kobiety ;)
Wiele sklepów oferuje zestawy np. z solą do kąpieli, z peelingiem, z żelem pod prysznic itd.
Jednak nie mówię tu tylko o kosmetykach do pielęgnacji ,ale kosmetyki do make up'u także ucieszą ;)
Kosmetyki nie tylko są dla pań, ale bez problemu możemy znaleźć idealny zestawy
dla Niego np. z perfumami lub porządną maszynką do golenia.


8. Polaroid



Fotografia analogowa powróciła do mody, więc taki polaroid będzie modnym i cieszącym prezentem,
tym bardziej, że Polaroidy są dostępne wielu kolorach ;)

 9. Zegarek


Tu juz mamy porządny prezent, na który musimy przeznaczyć więcej kasy.
Oczywiście, że są tanie zegarki w sieciówkach za 30-50 złotych,
ale jeżeli ktoś był bardzo grzeczny w tym roku to może dostać od Mikołaja taki prezent ;)
Jedne z tańszych to zegarki od Daniela Wellingtona, z charakterystycznym paskiem w paski ;p.
Dostaniemy je już od około 450 zł do 750zł.




Zegarki są łatwo dostępne i jest w nich naprawdę duży wybór. W centrach handlowych często napotykam się na zegarki z np. Armani, 
Kenzo ( z charakterystycznem Tygrysem na tarczy), Michael'a Kors'a, Tommy'iego Hilfiger'a czy też Hugo Boss'a.

10.Torba


W torebce nigdy nie ma miejsca, więc im wieksza tym lepsza ;P
Oczywiście nie musimy obdarowywać siostry, mamy czy dziewczyny jakąś wielką torbą
bo nawet z małej klasycznej ''chanelki'' to chyba każda kobieta sie ucieszy ;)
Niezależnie od ceny, czy to torba za 80 zł z sieciówki
czy torba od ekskluzywnego projektanta za ok 500€
i tak sie przyda ;P





To była moja propozycja na 10 prezentów świątecznych. ;)
Jakie jeszcze prezenty uważacie za trafione ? 

18 komentarzy:

  1. ah zegarek to świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. interesujące propozycje, wszystko biorę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne torebki :) i super wpis :)

    Pozdrawiam :)


    http://anikaa22.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna list życzeń, tak, też cierpię z powodu case'a na telefon, bo również nie mam ip i ciężko mi jest znaleźć cokolwiek.
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym to wszystko dostać na święta *-* Czas napisać list do mikołaja :D
    Pozdrowionka :*
    http://mylifeformylife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, super inspiracje <3 wszytsko bym przygarnęła!!

    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pidżamki kombinezony są świetne! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno skorzystam z którejś propozycji, bo jeszcze nie mam wszystkich prezentów. ;)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty jak widać bardzo modne i ciekawe ;)
    Uwielbiam fotografię i sama z jednej strony chciałabym mieć polaroid,ale to kosztowny sprzęt, bo sam papier kosztuje bardzo drogo, jest to mało korzystne. ;)
    CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie wiem co kupię moim bliskim na święta, ale twój post zdecydowanie pomoże mi w wyborze
    Pozdrawiam (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki kombinezonik to super by był! :) http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej lubię takie świąteczne posty, ponieważ nie jestem dobra w wymyślaniu prezentów :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. great post
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. marzy mi sie polaroid <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne pomysły ;)
    Pozdrawiam!
    U mnie konkurs zapraszam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń