sobota, 9 stycznia 2016

OOTD #8 I'm trying to look different than I used to - Black



 
Nowy rok, jak wielu ludzi mówi, to czas na zmiany w swoim życiu. Dla mnie to zawsze było bezsensowne gadanie. Ale jednak, postanowiłam zmienić coś w swoim życiu, zdecydowanie przeszłam na dietę i rozpoczęłam 'zdrowsze życie' z powodów zdrowotnych, które motywują mnie nawet do ćwiczeń. Ale to nie koniec zmian. Poczułam potrzebę zmian, zmian w wyglądzie. Nie chcę ani ścinać włosów, ani ich farbować, ani robic sobie jakis operacji plastycznych itp. ;p Chcę zmienić swój styl w ubieraniu. Zawsze podobał mi się styl  Rockowy i styl 'Grunge' - styl ten wiąże się również z muzyką- takiej też słucham od gimnazjum. Już wtedy kombinowałam z moim lookiem na Rockową Dziewczynę - jednego dnia mi sie udawało, a innego znowu te same kolorowe ubrania i koszulki z róznymi nadrukami. Teraz w sumie też, ubieram sie jak większość ludzi- prosto, nie zwracając na siebie uwagi. No ale, chce to zmienic, bynajmniej sie postaram o to i jestem ciekawa czy mi to wgl wyjdzie.I właśnie z tej okazji, zmiany w moim Stylu- OOTD w stylu Grunge (bynajmniej mi sie tak wydaje) - kok 'samurajski', (oszukane) septum, okulary 'lennonki' i ciemne usta. Myslę że to pasuje do tego stylu. Oceńcie to zresztą sami.




  • Płaszcz- Bershaka
  • Spodnie- H&M
  • Koszulka- H&M
  • Buty- Deichmann
  • Okulary- Jakiś sklepik z pamiątkami w Mielnie :P :D
 I jak ? Planujecie coś w sobie zmienic na nowy rok ?
Komentujcie :) To bardzo motywuje.



28 komentarzy:

  1. No i fajnie - super wygladasz! ;) Tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląd! Uwielbiam taką fryzurę :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię rockowy styl, ale ja raczej ubieram się tak normalnie. Zależy od dnia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to połączyłaś ;) klimat zdjęć jest przegenialny!!!

    http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz <33 Ta fryzura genialna. Ps. Zakochałam się w tych okularach <33 Obserwujemy ? Ja już :)) karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja
    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i mega oryginalne zdjęcia !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. całość bardzo mi się podoba a dodatkową kropką nad i jest właśnie Twoja fryzura. Jest grungowo i old schoolowo - love it

    Z przyjemnościa obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny masz styl
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja i wygląd bloga :)
    Świetne okulary :)
    pozdrawiam :)
    masubiendo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! Look bardzo z moim stylu.
    Wyglądasz obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki styl pasuje do Ciebie idealnie! Idź w tym kierunku - serio! ;)

    Zdjęcia zachowane są w świetnym klimacie, wszystko ze sobą gra idealnie!

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie wyglądasz!! Obserwuje karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wooow, świetnie wyglądasz, bardzo mi się podoba! :3

    Obserwuję :)
    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz podoba mi się twój płaszcz :)
    Obserwujemy?
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie płaszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak edytujesz zdjęcia! są ekstra :* http://hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak je przerabiam to to juz tajemnica ;) wazne zeby zdjecia robic dobrym aparatem a nie telefonem :p

      Usuń
  20. Cały czas oglądając twojego bloga wracam do tego jednego posta i w końcu postanowiłam, że zostawię komentarz. Stylizacja jest genialna. Właśnie poluję na podobne okulary i nie mogę nigdzie znaleźć fajnych (a do sklepiku w Mielnie mi trochę daleko ;P). Chciałam tylko ci powiedzieć, że jesteś naprawdę ładna i też postanowiłam w tym roku coś w sobie zmienić (chyba mi się udało. Szare włosy, ciemniejsze brwi..)

    Aaa i widziałam, że zaobserwowałaś mój blog i oczywiście się odwzajemniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś cudna <3
    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń