czwartek, 18 lutego 2016

#TAG 20 faktów o mnie





Tematyka  mojego bloga idzie w kierunku modowym ,ale dzisiaj postanowiłam dla odmiany wrzucić na bloga TAG. 
Nigdy ich nie robiłam i planuję je dodawać może co kilka postów 
( oczywiście jeżeli je polubicie :p ). 
Więc dzisiaj TAG, w którym można się dowiedzieć kilku rzeczy o mnie, ogólnie to podzieliłam go na dwie części. 
Pierwsza to taka bardziej o mnie, a ta druga część jest typowo modowa.

  
 





                        TAG 20 Faktów o Mnie - cz.1
1. Zawsze chciałam odwiedzić kraj, w którym normalnie na ulicach żyją małpy.
2. Planuję wytatuować sobie Jelenia.
3. Jestem w związku na odległość.
4. Uwielbiam Angielski- właśnie ten język wybiorę sobie na rozszerzeniu na maturze.
5. Gdy byłam mała, to na moim kompie z systemem operacyjnym Win XP, na pulpicie zawsze była słynna tapeta ze Stonehenge .
 I przez to od małego zawsze chciałam to miejsce zobaczyć.
6. Moje rybki nazywam imionami projektantów, lub nazwami domów mody np. Louis Vuitton, Yves Saint Laurent, 
Marc Jacobs lub Donatella Versace.
7. Uwielbiam Pringles'y.
8. Jestem w 2 klasie technikum o profilu Gastronomicznym.
9. Uwielbiam grać w gry, lecz na te najlepsze mam za słaby komputer ;d 
10. Moim ulubionym zapachem 'Yankee Candle' jest 'Wild Fig'.
 
                          TAG 20 Faktów o Mnie- cz.2
 
  1. Moją ulubioną modelką jest Lineisy Montero.
2. Najlepszym blogerem jak dla mnie jest Ekskluzywny Menel, Blogerką Jessica Mercedes i Linda Tol. 
3. Moim ulubionym projektantem jest Alexander Wang.
4. Uwielbiam nosić wysokie byty.
5.Jestem dobrym 'łowcą' na wyprzedażach ;p
6. Moim MUST HAVE szafy jest czarna koszulka, czarne legginsy i skórzana kurtka.
7. Większość biżuterii, którą noszę zrobiłam sama, lub zrobiła ją moja mama.
8. Moje ulubione sieciówki to H&M i Bershka.
9. Uwielbiam ubrania w stylu over-size.
10.  Staram się zawsze mieć przy sobie okulary przeciwsłoneczne.










To tyle na dzisiaj.
  Lubicie TAGi ? 
Zostawcie po sobie komentarz,
 każdy link odwiedzę ;)



63 komentarze:

  1. Nice pictures and good tag, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście lubię takie posty, można się wiele dowiedzieć o autorze bloga. Jesteś naprawdę ciekawą osobą! Jeśli chodzi o sklep Bershka to bardzo go lubię. Drugie zdjęcie jest przecudowne ♥ Obserwuję :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywnie♡
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nieziemski szal, można się pod nim ciekawie schować :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jelenie to dla mnie silne, pewne siebie, majestatyczne zwierzęta. Uwielbiam je. Chciłabym żeby własnie on dodawał mi takiego 'kopa' i pewnosci siebie. (W dodatku jeleń to patronus Harrego Pottera, który jest jedną z moich ulubionych postaci świata fantasy. :P )

      Usuń
  6. Co do wywiadu z bloggerem, to mówię jeszcze, że wybiorę kilka osób. Super zdjęcia. Ja za to kocham Lays-y <3

    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i klimatyczne zdjęcia :)

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego typu posty. Można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o drugiej osobie :)
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag. Też kocham angielski i H&M. Masz racje, czarne leginsy to coś co każda dziewczyna powinna mieć w szafie. :)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super tag, również moim must have jest czarna skórzana kurtka :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy tag, ja wręcz przeciwnie nie lubię angielskiego (;
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tag i bardzo podobają mi się zdjęcia! Całość prezentuje się świetnie :)
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne zdjęcia, takie trochę mroczne, ale mają swój urok! Tag ciekawy, zaintrygowało mnie jedno, dlaczego akurat jeleń jako tatuaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobacz kilka komentarzy do góry jest odpowiedź ;p ;)

      Usuń
    2. A faktycznie, nie zwróciłam wcześniej uwagi ;) oryginalny i ciekawy pomysł na ten tatuaż ;d

      Usuń
  14. Zakochałam się w drugim zdjęciu, a o okularach już nawet nie wspominam! CUDOWNE! Skąd okularki?

    normal-unnormal-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okulary ze sklepiku z pamiątkami w Mielnie :P Okulary w takim stylu są często dostępne w sieciówkach.

      Usuń
  15. Boskie zdjęcia, ciekawy tag :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tag jest świetny i bardzo fajnie napisany. Zdjęcia fajnie dopasowałaś :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też uwielbiam grać w gry ;p
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji odpowiadam na obserwacje :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubię Jess <3
    Lineisy jest przepiękna *.*
    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Współczuje ze związkiem na odległość :( też tak miałam i wiem że nie jest to wcale przyjemne :((
    Może wspólna obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :)
    Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe fakty, uwielbiam takie posty. Bardzo ładne zdjęcia, zastanawia mnie tylko czy tatuaż jelenia ma dla Ciebie jakieś szczególne znaczenie? :)

    Zapraszam do mnie, wróciłam po prawie rocznej przerwie :)
    http://racjonalnyempiryk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również gustuję w ubraniach over size. Tyle nas łączy! Świetne zdjęcia ;)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Pierwsze zdjęcie wymiata! Jest genialne :)
    Właśnie organizuję pierwsze rozdanie na swoim blogu! Do wygrania zestaw kosmetyków AVON oraz książka ABC mojego stylu!

    Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału! :)

    http://ola-watala.blogspot.com/2016/02/rozdanie-ls-2.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bym chciala nosić wysokie buty, ale jakos nie mam odwagi i doświadczenia z resztą tez nie :D.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy pomysł na post ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo spodobał mi się twój blog, obserwuje! :D

    moze ty tez?

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie pojechać, tam gdzie są małpy :D
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne zdjęcia. Ciekawe odpowiedzi, dobrze wiedzieć coś o osobie, której bloga czytamy.
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://plannalepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Boski szal! :) Lubimy takie posty, ze względu na to, że można się dowiedzieć czegoś o autorze bloga :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! :))
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Omatko omatko ja też mam zamiar wytatuować sobie jelenia! Na nadgarstku i będzie supi! <3 (haha aż nie mogę się doczekać aż napiszę o tym posta XDD)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post, myślę, że to ciekawy pomysł na bliższe poznanie blogera. Uwielbiam Yankee Candle, ale moimi ulubionymi zapachami są: Snow in love oraz Cotton Candy. Koniecznie dodam, że u mnie również pojawi się dzisiaj takowy post, jednak nie jest on zaczerpnięty od Ciebie- napisałam go już wczoraj, czeka jedynie na opublikowanie. Pozdrawiam!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Podziwiam za związek na odległość... Ja bym nie potrafiła ;/
    Mój blog ♥ Byłoby miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super post! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Jak ci się spodoba to zaobserwuj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super post! Uwielbiam takieego typu posty
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki za zaproszenie! Tak więc wpadam, ślad zostawiam i pozdrawiam Wrocławiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super odpowiedzi! Też uwielbiam Jessice. Jest świetną blogerką, jak i również mega pozytywną osobą. Myślę, że zostanę u ciebie na dłużej. ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne odpowiedzi, niektore mega zaskakujące, zwlaszcza imiona rybek i tatuaż jelenia :)

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    super wieeeelki szal koc- hit tego sezonu ! :) <3


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  38. ja bardzo lubię takie tagi ponieważ możemy się dużo dowiedzieć o autorce danego bloga a to ważne żeby wiedzieć kto do nas pisze :)
    co powiesz na wspólną obserwację? jeśli jesteś za to zapraszam Cię bardzo serdecznie na emmadeline.blogspot.com . odwdzięczę się na pewno :*

    OdpowiedzUsuń
  39. super pomysł na ten post na prawdę ! :) i masz bardzo ciekawe odpowiedzi ! :)
    ja też je lubię to skłania do autoanalizy :D
    zapraszam do mnie http://modnemadam.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  40. To z tymi rybkami fajne, nie wpadłabym na to :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny wpis :) Masz bardzo podobne upodobania tak jak ja :)
    Zapraszam na mojego bloga :)
    Jeśli masz ochotę zaobserwuj,odwdzięczę się tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko w moim stylu ;) krotko i na temat a tak fajnie sie czytalo i fajnie bo mozna sie troche o Tobie dowiedziec. Masz super gust i jestes sliczna, powodzenia! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne są takie tagi ;) fajnie się czegoś dowiedzieć o innych blogerach ;)
    może coś takiego zrobię ;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Widzę, że fakty są ściśle związane z modą i urodą :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam takie tagi!
    Jeju ro z rybkami jest takie pomysłowe :D
    Joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam takiego typu tagi, można się dowiedzieć dużo o autorce bloga :)
    Świetne fakty!
    A dużą masz odległość w związku i jak to jest ze spotkaniami, jesli mogę spytać? :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super post i śliczne zdjęcia ❤️
    www.xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia.
    Nominowałam ciebie do LBA. Zapraszam do siebie, po więcej informacji >> http://glamcia.blogspot.com/
    Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Super post, świetnie się go czytało :) Chciałabym być mistrzynią wyprzedaży :) U mnie jest tak, że czym taniej tym mniej kupie, bo sama już nie wiem co mi się tak naprawdę podoba i w końcu wracam z pustymi rękami :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo mi się podobają twoje odpowiedzi, zdjęcia i cały blog <3 Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny post, można się o Tobie więcej dowiedzieć :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  52. ZDJĘCIA TO TOTALNY SZTOS!

    http://kasiastachowska.blogspot.com/2016/04/moments.html

    OdpowiedzUsuń