wtorek, 1 marca 2016

Gala Rozdania Oscarów- Najlepsze Kreacje z Czerwonego Dywanu

 
  Nowość na moim blogu. Takiego typu posty chcę wprowadzić w życie codzienne mojego bloga ;p 
Wiec... Po różnych ważny i słynnych imprezach czy galach, chcę dzielić się z Wami moimi odczuciami co do moich ulubionych strojów danego wydarzenia. Do takiego postu zmotywowała mnie moja przyjaciółka, która jest pasjonatką najlepszych filmów. Dla takich jak ona, Gala rozdania Oscarów to bardzo ważne wydarzenie i właśnie ona jest pomysłodawcą dzisiejszego postu. Niestety samej Gali nie oglądałam. Najbardziej mi zależało, by zobaczyć czerwony dywan, ale niestety, muszę wcześnie rano wstawać przez miesiąc na praktyki, ale w każdej wolnej chwili od przebudzenia, śledziłam relację na żywo na Snapie i oczywiście na Instagramie.  Więc koniec tego wstępu. Konkrety. Wybrałam 3 jak dla mnie najpiękniejsze i najlepsze kreacje na Czerwonym Dywanie. Należą one Do Lady Gagi, Olivii Wilde i Jennifer Lawrence.

 



 Lady Gaga ( nominacja za najlepszą piosenkę w filmie )- Na jej strój zwróciłam uwagę od razu na Snapie. Nie wiem czy to nazwać suknią, bo miało to nogawki...  Założę, że to kombinezon ;p Strój Gagi nie jest przesadzony, ani zbyt skromny. Jest jednolity, bez zbędnych zdobień, świecideł itp.  Gagę na Oscarową Galę ubierał Brandon Maxwell.


Olivia Wilde- Była tylko uczestniczką widowni na Ceremonii Rozdania Oscarów, ale jej suknia na czerwonym dywanie, mocno przykuła uwagę fotografów. W tej Kreacji najbardziej zwróciłam uwagę na gołe plecy i te niby 'skrzydełka' na ramionach. Sukienka jest od Valentino- Haute Couture- więc jest w 100% wykonana ręcznie i jest zadbana w każdy jej najdrobniejszy szczegół. 

Jennifer Lawrence (nominacja za aktorkę 1-planową)- Czy ona kiedykolwiek wyglądała źle ? Tego roku na Oscarowej Gali miała na sobie czarną sukienkę od Dior'a. Niby takie suknie nie są w moim stylu, za duży dekolt, prześwity na górze itp. niby wyzywający strój ale mi się najbardziej z tych wszystkich trzech podoba.






Która Kreacja najbardziej Wam się podoba ?
Piszcie w komentarzach  :)

23 komentarze:

  1. Olivia Wilde! :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie Oliwia Wilde! Elegancka suknia, bardzo przypadła mi do gustu. Jeśli chodzi o tył jest taka hm... nietypowa :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka Jenifer taka sobie, włosy o wiele lepsze, natomiast Olivia Wilde- moim zdaniem prezentowała się w tym stroju koszmarnie! ;D melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Olivia Wilde świetna sukienka, zdecydowanie numer jeden.
    Zapraszam do siebie.

    Www.neessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gaga wymiata! I Olivia również, ostatnia sukienka podoba mi się najmniej ze wszystkich :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie sukienki są przepiękne ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Wprowadzenie nowości na bloga jest świetną sprawą. Bardzo chętnie będę do Ciebie zaglądać by wiedzieć co się w świecie ciekawego dzieje :) Dla mnie najlepszą stylizacje miała Lady Gaga. Styl, klasa i elegancja w jednym:)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, niektóre kreacje to tak potrafią ośmieszyć gwiazdę .
    Okropne sa te kiecki :D

    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jestes na tak :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W dwóch pierwszych zmieniłabym dekolt i byłoby idealnie :) Mi najbardziej podobał się look Margot Robbie :) Błyszczała niczym oskarowa statuetka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lady Gaga najlepiej wyglądała :)
    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Jennifer najlepsza <3

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi szczerze nie podoba się żadna :)
    Ale jakbym już miała wybrać to najlepiej wyglądała Olivia Wilde :)
    Mój blog♥
    Zajrzysz, zaobserwujesz jeśli się spodoba? Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie suknie są piękne :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie wiem, jak to się nazywa, ale stylizacja Gagi jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Olivia Wilde! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga stylizacja świetna jest :) trzecia też okej :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. LAdy Gaga! Cudowna prezentacja! <3

    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze o nie podoba mi się stylizacja Lady Gagi, czerwony dywan powinien być bardziej dostojny według mnie :)
    Ale bardzo ciekawa recenzja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tym razem jestem naprawdę zachwycona kreacją Jennifer Lawrence... piękna jest ta suknia :)
    zapraszam do mnie:

    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podoba mi się kreacja Jennifer.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń