sobota, 26 marca 2016

#MUST HAVE Damskiej Szafy

Hej. Dzisiaj trochę o najważniejszych ubraniach, które powinna mieć każda z nas w swojej garderobie.  Według mnie, najbardziej podstawowe rzeczy w szafie to: Biała Koszula, Czarny i Biały T-shirt, czarne szpilki, skórzana lub jeansowa ramoneska, tzw. 'mała czarna' i jeansowe rurki. W dzisiejszym poście dodatkowo pokażę wam kilka inspirujących stylizacji, w których są zastosowane te podstawowe rzeczy.



1. Biała Koszula- elegancko i na codzień, do spódnic, do spodni, szpilek lub trampek. 
Z czym najbardziej lubicie nosic białe koszule ? 




2. Czarny i Biały T-Shirt- Można je ubrać do wszystkiego! 
Ja jestem posiadaczką 3 czarnych i 2 białych totalnie bez nadruków.
 Kocham je za tą prostotę. Non Stop są mi potrzebne.


3. Czarne Szpilki- Stylizacja z klasycznymi Czarnymi Szpilkami zawitała na moim blogu kilka postów temu. 
Pisałam już o nich i napiszę jeszcze raz. Zmiana trampek na szpilki w odpowiednich codziennych stylizacjach, 
czyni je elegantsze i wyjątkowe. Po za tym, szpilek możemy potrzebować na różne imprezy
 np. śluby, bale, studniówki. Zawsze Warto je mieć.


4. Skórzana lub Jeansowa Ramoneska- ja jestem posiadaczką takiej i takiej.
 Można je ubierać praktycznie na wszystko. Na sukienki, Koszule, T-Shirty a nawet Swetry. 


5. 'Mała Czarna'-Co tu dużo o niej mówić ? Pasuje na każdą imprezę lub przyjęcie.


6. Jeansowe Rurki- Jeans był, jest i zawsze będzie modny. 
Nie znam osoby, która nigdy nie nosiła jeansów.

Posiadacie takie właśnie ubrania ? 
A może jeszcze nie jesteście w którąś z nich zaopatrzone ?
Jakie jest wasze MUST HAVE ?
Piszcze w komentarzach :)

52 komentarze:

  1. W sumie to się zgadzam, w swojej szafie mam wszystko to, co wymieniłaś :) Wesołych świąt!

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, fajnie napisany <3 zdjęcia mega
    Śliczny wygląd bloga, pozdrawiam :*
    Czekam na kolejny wpis <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku,ja tak bardzo marzę o białej koszuli, ale takiej naprawdę wyjątkowej, ale nigdzie jeszcze takiej nie udało mi się znaleźć ;(
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  4. hah zgadzam się z tym must have, zawsze klasycznie i na każdą okazję można coś wykombinować:)
    Pozdrawiam i wesołych świąt! ;*
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć co teraz potrzeba mieć w szafie!
    http://vicccccccci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, a post jest ciekawie napisany. Życzę wesołych świąt oraz mokrego dyngusa :) Pozdrawiam :3 http://mintwatermelooon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post ;)
    Zapraszam
    gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wszystkie rzeczy z tej listy, wiec chyba cos zrobilam dobrze po drodze :D haha

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam to wszystko oprócz szpilek, chociaż uważam, że przydałyby się przy Tworzeniu stylizacji.;)
    Oprócz tego dodałabym jakaś rozkloszowaną spódniczkę.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post - myślę, że każda kobieta powinna mieć te rzeczy w swojej szafie ;)
    Bardzo dobrze dobrałaś zdjęcia ;) Są inspirujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. My fave outfits are the first type. Simple yet chic. This post is so inspiring :)
    Would you like to follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfect classic looks! I love especially a crisp white button down with black pants. Always a winner!
    xx Belle

    OdpowiedzUsuń
  13. I love all the outfit!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też bardzo często chodzę w białych i czarnych koszulkach, ze skórzaną kórtką też najchętniej bym się nie rozstawałam a czarną sukienkę zakładam kiedy tylko mogę :-)


    Pozdrawiam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wszystko z wyżej wymienionych hihi <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również mam wszystko z tej listy. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Większości mam wszystko z tego co napisałaś ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeansowe rurki są super ! są prawie uniwersalne pasują do większości koszul :)

    (ps. obserwuje jeżeli mój blog ci się spodoba to proszę - zaobserwuj :3)
    https://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post. Każdy powinien mieć te rzeczy w swojej garderobie :)
    Zamierzam kupić sobie całą białą koszulę lecz jeszcze takiej nie znalazłam ;P
    +Obserwuje :) Oraz zapraszam :)
    http://anita-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarne i białe koszulki to podstawa, jak i również od niedawna dżinsowe kurteczki. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post, z niecierpliwością czekam na następny! :)
    agatkapomadka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Love this style, so elegant and chic! Kisses
    Sophia
    http://sophiasfashionsecrets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki piękny blog! http://hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam na drugi rozdział! :)
    http://zaspiewajmyrazem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście jest to taka podstawa kobiecej szafy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam koszule. We wszystkich kolorach, a najbardziej białe. Są takie ładne i eleganckie.
    Czarny t-shirt jest najlepsza!!
    Jestem wysoka i jakbym założyła długie szpilki to nie wyglądałoby to najlepiej :D
    Mam dżinsową kurtkę i jest najlepsza ze wszystkich.
    Mała czarna podbija moje serce :*
    A rurki podkreślają to, co mamy najlepsze :D
    Ciekawy post, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi tylko brakuje białej koszuli :)
    www.szafamajniaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dopiero teraz zdałam sobie sprawę, że muszę wybrać się na porządne zakupy. W mojej szafie brakuje jeszcze sporo rzeczy... Ty mi to jeszcze bardziej uświadomiłaś :D Świetny post, pozdrawiam! :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Z wszystkim się zgadzam i wszystko mam w szafie.
    No, może oprócz czarnych szpilek, bo szpilek po prostu nie noszę, żadnych.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. O tak! W mojej szafie znajduje się niemalże wszystko z tej listy :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne looki
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie zwykłe koszulki nez napisów, bo są bardzo uniwersalne. Niestety, ciężko je dostać...
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Really really gorgeous inspos! Thats why I love blogs!

    Your blog is pretty cool! Would be so happy if you could follow each other :)
    xoxo, Colli
    tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się szczególnie w kwestii jeansowej ramoneski ♥
    Obserwuję, zapraszam do siebie
    http://ulciiakk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny post!
    zapraszam do siebie www.xkarr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja ciągle szukam idealnej białej koszuli...
    Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Drugie stylizacje najlepsze :)
    http://werlka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wonderful blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/ https://www.instagram.com/anastasia_alamode/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny post jak i blog :) mega mi się podoba!


    obserwuję!
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Very good selection. I also made a top 10 skirts for this spring, maybe you want to visit my blog and see it.

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna lista - jestem pewna, że pomoże wielu osobom w zakupach :))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdecydowanie tak, są to świetne elementy bazowe stylizacji, zgadzam się ze wszystkim. I uwielbiam zestaw nr 3 z białych koszul! :) robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. the last look is my favourite!
    xoxo Gina

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  45. Akurat poszukuję idealnej białej koszuli, ale zawsze coś mi nie pasuje :( Poza tym mam wszystko z tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Musze sobie w końcu kupić białą koszulę ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Faktycznie, te rzeczy muszą się znaleźć w każdej damskiej szafie!
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny wpis! Ale muszę przyznać, że mam wszystkie te rzeczy w swojej szafie, a i tak nigdy nie wiem w co się ubrać :D ciężkie życie kobiety :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:klik

    OdpowiedzUsuń