wtorek, 22 marca 2016

OTD #13 - Nie do końca taki OOTD.




No hej. Ten post, miał być jednym z OOTD jakie u mnie normalnie znajdziecie.  Ale jak wiecie, żeby zamieścić OOTD, trzeba mieć zdjęcia. Żeby je mieć, musimy się zebrać i wyjść je zrobić. Ja za każdym razem staram się zmieniać miejscówki, żeby nie było tak monotonnie. Tym razem poszłam w miejsce w moim mieście, gdzie mnie w ogóle jeszcze nie było. Okazało się, że zdjęcia nie za fajnie wyglądają w takim otoczeniu. Padł pomysł, żeby zrobić zdjęcia na tle ściany, w jakimś prawie rozburzonym bunkrze. Najpierw pomyślałam ''Ej, serio ? [ ironia ] sesja 'beauty' w takim miejscu?", chociaż w ten dzień nie miałam kiecki ani szpilek, to w sumie nie szkodziło mi spróbować. Ogólnie, gdy robię zdjęcia do OOTD, to staram się naturalnie ruszać, chodzić, byle by tylko zdjęcia były w ruchu. Tego razu było inaczej. Wyszła z tego bardziej 'sesja fotograficzna' - pozowałam i praktycznie byłam ciągle w jednym miejscu. Po powrocie do domu, miała mieszane uczucia co do tych zdjęć. Nie byłam pewna czy chcę, żeby zdjęcia tutaj trafiły. I w ogóle nie wiedziałam jak je tu wykorzystać. Czy zrobić jakiś Tag, i dodać ze 2 czy może 3, czy zrobić typowy OOTD. Wyszło w sumie 2 w 1. Trochę tu coś do Was pobazgrałam i dodatkowo jest z tym OOTD. Wieć... kilka słów o dzisiejszej stylizacji- Stylówka ogólnie nie jest jakaś rewelacyjna, jest prosta i codzienna. Głównym bohaterem jest ' Bomber Jacket' - czyli MUST HAVE tego sezonu. Po za tym, element który uwielbiam w przeróznych stylizacjach- koszula przewiązana w pasie.






  • Kurtka- Medicine
  • Koszulka- Sinsay
  • Koszula- Bershka
  • Spodnie- Bershka
  • Buty- Nike-Air Max Thea 
Oceńcie proszę zdjęcia :) 
Lubie zdjęcia właśnie w takim stylu ?
 

52 komentarze:

  1. Super zdjęcia, bardzo mi się podobają! Stylizacja również jest świetna, pozdrawiam :)
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylówka wydaje się być w takim rockowym stylu, z pazurem, więc miejsce jak najbardziej adekwatne! Moim zdaniem wygląda to całkiem ciekawie :) Minimalnie rozjaśnić zdjęcia i byłyby idealne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze, że dodałaś te zdjęcia :)
    Są inne, niż poprzednie, ale idealnie pasują do tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, pełen rock, hehe. Wyszło super,chociaż nie w moim stylu :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje zdjęcia! Są magiczne, a stylówka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz fenomenalnie , świetny klimat zdjeć !;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje zdjęcia! Są magiczne, a stylówka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super klimat i stylizacja idealnie się w niego wpisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, ale to tło jest straszne moim zdaniem :)ale przynajmniej zawsze jakieś inne miejsce i próba pozowania w nim ^^

    Pozdrawiam i zapraszam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia i stylówka
    Pozdrawiam i zapraszam
    gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne zdjęcia;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zdjęcia! :) Stylizacja jak najbardziej pasuje do klimatu.
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja idealnie pasuje do miejsca <3 świetne zdjęcia :D obserwuje :D
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw i świetne, klimatyczne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham takie mroczne klimaty ♥ Super stylizacja ;p Obserwujemy ;p?
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Zarówno zdjęcia, jak i stylizacja wyszła mrocznie! Ale ja lubię czerń i mi się podoba :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał, świetnie wyglądasz w tej stylizacji. Idealnie do Ciebie pasuje :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że zmieniasz miejsca, gdy robisz zdjęcia, bo faktycznie byłoby to monotonne. Jej, fajnie to wygląda w tym rozburzonym bunkrze! Podoba mi się to, w jaki sposób połączyłaś ze sobą ciuchy. :) Jestem jak najbardziej za, jeżeli chodzi o zdjęcia w takim stylu! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja :)
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne te zdjęcia *.*
    ostatnio mam obsesję na punkcie bomber jacket, są świetne i wygodne :3

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas w wolnej chwili :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat nie lubię zdjęc w takim stylu, ale wyszły naprawdę ładnie. :)
    http://lllittleprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się bardzo podobają fotki ;D klimatycznie :D
    Na ostatnim zdjęciu wyglądasz jak taka jedna aktorka z szybkich i wściekłych dziewczyna Hana :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ahh te zdjęcia są genialne!
    pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne tło do zdjęć <3

    Nowy blog:
    http://life-i-s-ajourney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo klimatyczne wyszły te zdjęcia :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia i świetna stylizacja! :)


    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest w tych zdjęciach coś, bardzo mi się podobają i czasem może i lepiej zrobić coś innego niż zazwyczaj :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja, bardzo podobają mi się zdjęcia :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. mi sie bardzo podoba taki klimat! cudowny kontrast itd! głębia zdjecia..naprawde wyglada to profesjonalnie :)

    mój sposób na piękne,farbowane włosy! - http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię patrzeć na takie codziennie stylizacje, gdyż nie każdy ciągle chodzi w szpilkach i sukienkach. ;)
    Całość świetnie razem wygląda i tło do zdjęć jak najbardziej pasuje.

    www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. A moim zdaniem świetna stylówa :D fajnie to wyszło pod tą ścianą, zdjęcia są super.
    (psst, mała literówka w ostatnim zdaniu :) "Po za tym")

    Pozdrawiam i szczęśliwej Wielkanocy!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne zdjecia ! ♥

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Też lubię robić zdjęcia na takim tle. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcia są bardzo fajne i klimatyczne! Bardzo dobrze, że je wstawiłaś. Na co drugim blogu widzę te kurtki i każda wygląda super, może też ją powinnam kupić :p

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna stylizacja! <3 też lubię zawiązywać koszulę w pasie :p
    Obserwuję i zapraszam do siebie:

    http://suburbangirlblog.blogspot.com/
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia, a koszula przewiązana w pasie jest świetnym pomysłem!

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Na prawdę zajefajna stylizacja!! Mega :) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Sceneria nie za piękna, a zdjęcia trochę mroczne i jak dla mnie są zrobione ze zbyt bliskiej odległości, ale to nie znaczy, że są złe. Myślę, że to był fajny pomysł na sesje, bo każdy nowy pomysł i miejsce, to nowe wyzwanie i na pewno nie zaszkodzi ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj! :) Serdecznie chciałabym zaprosić Cię na mojego, nowego bloga. :) http://zaspiewajmyrazem.blogspot.com/ Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. zapraszam na nowy post ♥
    pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Stylizacja świetna i idealnie pasuje do tego miesca w którym wybrałaś robić te zdjęcia :D

    Zapraszam http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam zdjecia w takim stylu i zawsze mega szczerze podziwiam dziewczyny ktore pozuja w takich miejscach! Ja sie strasznie boje takich miejsc nie wiem czemu jakis lek we mnie budza .. tak tak wiem idiotyczne XD
    Moim zdaniem swietnie wyszly ci te zdjecia i dobrze, ze sie nimi podzielilas! Podziwiam, ze szukasz nowych miejsc do zdjec po pewnym czasie to monotonne ogladac te same miejsca :/
    JESTEM NA TAK ZA MROCZNE KLIMATY! A stylizacja przepiekna <3
    Bardzo dziekuje za komentarz u mnie! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  45. Łoł takie lekko mroczne zdjęcia :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń