sobota, 2 kwietnia 2016

#Czapki z Daszkiem- Kto je dzisiaj nosi ?


 

Od drugiej połowy XX wieku, to one zaczęly służyć baseball-istą, by nie raziło ich słońce w oczy. 
Później, byla na nie po prostu moda, która z kolei  na bardzo dłuuugi czas ucichła... Były one rzadkością. Zobaczyć je można było jedynie 
np. na głowie golfisty, biegacza albo innego sportowca. Dzięki komu zaczęły być znowu modne ?

Kto podobno przyczynił się do powrotu baseballówek lub po prostu czapek z daszkiem ? Odpowiedź mamy powyżej. Tak to Kylie Jenner. Nagle dodała Selfie na Instagrama właśnie w takiej czapce. Coś ruszyło się w ich kierunku po latach. Zaczęły je nosić typowe '' Tumblr Girl's ''. To one i Kylie przyczyniły się do ich powrotu. Żaden projektant , raczej nie projektował ich specjalnie na sezon Wiosna Lato 2016.
Tym razem, to nie wybieg narzucił nowy trend- tylko internet.


Noszą je już gwiazdy, celebryci i blogerzy. Dostaniemy je w wielu sieciówkach, jak i w sklepach sportowych. Czarne, białe, kolorowe. Z Jeansu, skóry lub zamszu. I tym razem znowu do wszystkiego. 
Sportowe stylizacje oczywiście możemy wzbogacić o taką czapkę, ale gdy zrobimy to do elegantszego outfitu i nawet do szpilek, automatycznie stylizacja robi się o dużo dużo ciekawsza. 
Mam dla Was właśnie kilka ciekawych stylizacji z zastosowaniem baseballówki. Może naczerpiecie z nich inspiracji jak ja do kolejnych outfitów ? 




Co myślicie o tych czapkach ?
Macie już swoją ?

23 komentarze:

  1. Jako dziecko uwielbiałam tego typu czapki. Bardzo się cieszę, że znowu wróciła na nie moda! Noszę ją do praktycznie wszystkiego, tak jak mówisz urozmaica naszą stylizację i wygląda na prawdę ciekawie! :)
    agatkapomadka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już któryś miesiąc szukam ideału! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czapki z daszkiem <3
    W jedną już zainwestowałam , ale chce jeszcze parę innych ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są takie stylizacje <3
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się, na lato muszę się w taką zaopatrzyć, zdecydowany must-have :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za czapkami z daszkiem;p Jak dla mnie na co dzień statecznie bardzo...
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapki z daszkiem są genialne! Właśnie myślę od jakiegoś czasu czy sobie takiej nie sprawić :) zapraszam na nowy post kochana!
    Pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają, jednak sama w nich nie chodzę, haha :D
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapki z daszkiem prezentują się świetnie, ja w dzieciństwie uwielbiałam w nich chodzić.
    Bardzo dziękuje za odwiedziny na moim blogu.
    Zapraszam częściej. :*
    Pozdrawiam http://liikeeme.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja Cię zainteresuje , daj znać :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się, aczkolwiek chyba bym nie założyła xd.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem może jestem jedyną dziewczyną a może nie ale te czapki nie podobały mi się już wtedy jak nosiłam je gdy byłam mała. Jest w nich coś takiego czego po prostu nie lubię i po prostu ta świadomość, że co druga osoba ma tą czapkę, podobnie było/jest z superstarami. Może to kwestia gustu, nie wiem. Wyrażam swoje zdanie :)
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam jedną, ale leży sobie samotnie :D
    Gwiazdy w tym lepiej wyglądają :D
    Pozdrawiam.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie mam zamiar kupić sobie taką czapkę:) super są:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdy byłam dzieckiem to nosiłam czapki z daszkiem, a teraz od wielu lat leżą gdzieś głęboko w szafie. Może czas je wyciągnąć? Zobaczymy.
    Propozycje tych stylizacji wyglądają świetnie. Ostatnio na insta co kilka zdjęć widzę kogoś z tym elementem garderoby.;)

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy byłam dzieckiem całą wiosnę i lato nosiłam czapki z daszkiem i myślę, że czas do nich powrócić;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się bardzo, ale niestety nie pasują do mnie :/

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post :) Zastanawiam się włśnie nad kupnem takiej czapki, aczkolwiek jeszcze nie jestem przekonana na 100% czy będę ją nosiła :D
    Pozdrawiam :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi osobiście sie te czapki nie podobają.. Lecz stylizacje świetne ! :D
    Zapraszam
    gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubie stylizacje z tymi czapkami ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna moda,w sumie w mojej szafie zawsze była czapka z daszkiem na lato na słońce ostatnio kolejną zamówiłam :P Stylizacje super!:)
    Pozdrawiam, buziaki
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Kylie Jenner :) Bardzo dużo osób nosi już te czapki :) Sama chcę się w taką zapatrzeć :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń