wtorek, 5 kwietnia 2016

#Ulubieńcy Marca



Już minęło kilka dni tego miesiąca, ale data 5 kwietnia jest chyba jeszcze spoko datą, by zrobić podsumowanie miesiąca. Ogólnie to mój 1 raz, gdy robię ulubieńców. Nigdy jakoś mi się nie nawinęło by to zrobić, ale w sumie, czemu by nie spróbować?  Wielu z Was na swoich blogach też ma ulubieńców miesiąca. Nie jest to jednak oklepany temat do postów, więc ja też się za to zabieram. A oto moi ulubieńcy. Wśród nich są dwa wydarzenia i dwie rzeczy. Zobaczcie sami ...


1. Mój Blog
    Ten kto mnie regularnie odwiedza, pewnie zauważył kilka zmian w wyglądzie bloga. Zmodyfikowałam po swojemu pobrany szablon i jestem z tego bardzo dumna. Minimalnie różni się układem od poprzedniego szablonu, ale zadbałam tu w najwyższym stopniu o drobnostki i detale, które się przyczyniają do tego, że wygląd bloga bardzo mi się podoba. Nie jest jakiś mega wyrąbany w kosmos, ale taki typowo szafiarski że to tak nazwę :P Po za tym, w ciągu Marca statystyki mocno poszły w górę, jestem Wam za to bardzo wdzięczna <3 


    2. Spotkanie z Jessicą Mercedes


    Jessica Mercedes jest jedną z moich ulubionych blogerek. Na informacje, że można ją spotkać we Wrocławiu Mega się ucieszyłam. W końcu miałam możliwość spotkania osoby, która mnie inspiruje i motywuje do działania na blogu. Ogólnie spotkanie nie było jakieś wielkie, więc nie było problemów z tym, by z nią choć chwilkę pogadać i zrobić sobie wspólne zdjęcie. Spotkanie odbyło się  w sklepie New Look. Może któraś z Was też tam była ? :P

    Po krótce, chcę wam opisać taką mini historię, która wydarzyła się dzień później. Postanowiłam podarować Jess kilka bransoletek, które wykonuje ręcznie. Nie spodziewałam się nawet że pokaże mój drobiazg na swoim Snapie. Od razu po przebudzeniu w niedziele, odpaliłam Snapa i zaczęłam oglądać jej Story. Łącznie Snapów z moją biżuterią zrobiła chyba z 7. Pokazywała co dostała, przeczytała kawałek listu i powiedziała kilka miłych słów dziękując mi za to. Byłam taka tym szczęśliwa, jak głupia skakałam po łóżku i piszczałam. Doceniła mój prezent, jeszcze to powiedziała to do kilku tysięcy ludzi w Polsce na Snapchacie. Jeżeli macie jej Snapa to może skojarzycie tego screena
     poniżej ? :D (Jeżeli ktoś to pamięta dajcie koniecznie znać w komentarzu :P )



    3. Biżuteria
     

     Jak już wiecie z notki powyżej, sama robię biżuterię i większość którą mam, jest właśnie wykonana prze ze mnie albo moją mamę. W Marcu m.in. wykonałam trochę bransoletek w takim stylu jak na dołączonym zdjęciu.
    Mam je w wielu kolorach, więc nie ma problemu z tym by dobrać sobie jedną a czasem dwie do codziennych stylizacji. Są zrobione z drobnych 'diamencików' więc niektóre pięknie się mienią. Niby nic wielkiego i spektakularnego jak na biżuterię, ale kocham czasem założyć takie drobne i delikatne bransoletki.




      4. Zapach


    Wiele razy zaopatrzałam się w te 'mini' produkty z Sephory, ale nigdy w mgiełkę czy tam wodę toaletową. Jest w sam raz do torebki.
    . Wybór w zapachach jest duży, więc każda znajdzie coś dla siebie. Ja mam akurat zapach czekoladowy. Jest przecudowny i pachnie serio jak czekolada mleczna. Dostaniecie ten produkt w każdej Sephorze za 20 albo za 25 zł.
     Jak z trwałością? Ogólnie zauważyłam że produkt o wiele dłużej utrzymuje
     się na ubraniu niż na ciele. Więc polecam psikać również na ubrania
     by dłużej utrzymać zapach :P




    A Wy lubicie czytać ulubieńców ? 
    Komentujcie- to bardzo motywuje :D <3

    47 komentarzy:

    1. Świetne zmiany na blogu, osobiście uwielbiam oglądać ulubieńców. :)

      Obserwuję i zapraszam: http://karox96.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    2. Przyjemnie się Ciebie czyta :) Zwłaszcza jeśli chodzi o 2 punkt, bo widać taką szczerą radość i ekscytację z powodu spotkania osoby, którą cenisz <3 Super:))
      Pozdrawiam i życzę samych miłych wrażeń!
      http://dramabeautyy.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    3. Gratuluję spotkania z Jess!

      OdpowiedzUsuń
    4. Gratulacje ,że spotkałaś Jess! Bardzo fajny wpis. Zaciekawiły mnie Twoje posty. Oczywiście obs. bloga już jest! Zachęcam do odwiedzenia mojego bloga, oliwiafelkel.blogspot.com dopiero zaczynam no i do zaobserwowania go :) Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Świetne zdjecia i ogolnie fajny blog !
      Zapraszam
      gebalaa.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    6. oo spotkanie z Jess musiało być super, mega pozytywna osóbka.
      0lja.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    7. Świetne zdjęcia :)
      Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
      Obserwuje :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Miła niespodzianka z tymi zdjęciami na snapie :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Super blog, na pewno będę wpadać częściej :)
      Obserwuje! :)
      Zapraszam do mnie
      http://dariamitoraj.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    10. Super post :D
      Bardzo zaciekawiłaś mnie tym zapachem z Sephory ;p
      Obserwuje :D
      http://aniam10.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    11. Masz bardzo ładny wygląd bloga, nie dziwię się że jesteś z niego
      zadowolona, blog prezentuje się naprawdę ładnie. Co do ulubieńców
      ciekawi bardzo- w sumie bardzo podzielam biżuterię. Zazdroszczę że
      potrafisz robić ją sobie sama, ja niestety nie mam cierpliwości
      do małych koralików :)
      pozdrawiam cieplutko myszko :*
      ayuna-chan.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    12. Ładne bransoletki ;) dzisiaj trafiłam na kanał Jessici, przypadek :D?
      http://modoemi.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    13. Śliczne bransoletki i ekstra, że udało Ci się spotkać osobę która motywuję Cię do dalszego działania. Wygląd bloga super ;)
      http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    14. Bardzo lubię czytac ulubieńców. Fajnie, że spotkałaś się z jedną ze swoich ulubionych blogerek :)
      anonimoowax.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    15. Zazdroszczę spotkania z Jessicą! :)

      OdpowiedzUsuń
    16. punkt 4 wygląda jak jakiś korektor albo podkład :D
      http://kreconowlosaa.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    17. Nie wiem jakie zmiany zastosowałaś na blogu, bo jestem tu pierwszy raz :(
      Ale zazdroszczę spotkania z Jess i podpisuję się pod postem wyżej! Co za zmyłka - też myślałam, że produkt z Sephory to korektor :D

      Zostaję tu na dłużej i zapraszam,
      xaniell.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    18. świetne zdjęcia tyle pozytywnej energii dają:) obs? ja już:D

      OdpowiedzUsuń
    19. Nie lubię Jess, wolę Maffashion :)
      Nie jestem za ulubieńcami, ale zawsze czytam posty :)
      Pozdrawiam :)
      Mój blog-KLIK

      OdpowiedzUsuń
    20. Super bransoletki :) U mnie mama też własnoręczne robi, a ja zaś nie mam do tego cierpliwości :P
      Jessicę znam ale nie oglądam. Sama jedynie byłam na spotkaniu z RLM ;) Pozdrawiam! :)

      OdpowiedzUsuń
    21. I like your blog, its really dope.
      Do you want to follow each other?
      If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

      We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

      www.bekleveer.com
      xoxo

      OdpowiedzUsuń
    22. I love your blog!
      Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

      xoxo, Nastya

      MY BLOG NASTYA DEUTSCH
      INSTAGRAM

      OdpowiedzUsuń
    23. Świetni ulubieńcy :)
      I mam jeszcze małą prośbę - pokazałabyś na blogu tak krok po kroku jak wykonujesz takie bransoletki jak, np.ta czarna, długa ze screen'u ze Snapa? Od czasu do czasu też lubię robić biżuterię i z chęcią dowiedziałabym się, jak taką zrobić :)
      http://paulan-official-blog.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    24. Świetny Blog ;)
      pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

      OdpowiedzUsuń
    25. Wow, super, że udało Ci się spotkać z Jessicą i jeszcze te podziękowania na snapie :)
      http://dreams-first.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    26. Jejku zazdroszczę Ci spotkania z Jess <33

      http://missdarkness3.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    27. bardzo sie ciesze z twojego szczecia <3 z reszta miala racje ze pochwalila BO FENOMENALNA BIZUTERIA.. sama chcialabym od ciebie taką kupić/dostać :)


      Nowy video cover piosenki Miley Cyrus
      post o wiosennych kosmetykach

      OdpowiedzUsuń
    28. Zazdroszczę spotkania z Jessica i to bardzo! :)
      http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie kochana:)

      OdpowiedzUsuń
    29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      OdpowiedzUsuń
    30. O kurczę! Zazdroszczę! Też uwielbiam Jessice i śledzę ją na snapie. Twoje bransoletki oczywiście kojarzę. :)
      MÓJ BLOG

      OdpowiedzUsuń
    31. Ja subskrybyję Jess na Youtube. Ciekawy ten zapach mgiełki :)

      passionsmy.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    32. Nice photos :)
      BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
      Maria V.

      OdpowiedzUsuń
    33. Fajnie, że spotkałaś swoją ulubienicę. Osobiście za nią nie przepadam, ale cieszę się Twą radością :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    34. Ciekawi mnie ten zapach z Sephory :)

      Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
      Z góry dziękuję <3

      OdpowiedzUsuń
    35. Oj, na zapach chyba się skuszę! :)

      OdpowiedzUsuń
    36. Śliczne zdjęcia.
      Zazdroszczę spotkania z Jessicą.

      Pozdrawiam kochana :*
      http://glamcia.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    37. Niedawno miałam okazję zobaczyć jedną z bardziej znanych osób i wiem jaka to radość. To bardzo orginalne, że robisz sama bransoletki, które z kolei są cudowne! Ten post dał mi chwilę radości, bardzo dobrze się go czyta.
      ontheicce.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    38. Fajnie że spotkałaś Jessicę ♥

      londonkidx.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    39. Masz śliczny wygląd bloga i zazdroszczę spotkania z Jess :o <3

      amelia-bloog.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    40. Let us buy sexy dresses for big day. So many stunning dresses here. which dress should you choose for party?weded affordable wedding dress nz reviews

      OdpowiedzUsuń