niedziela, 29 maja 2016

Ulubieńcy Maja


Hejka. Jest 29 maja- więc chyba czas na ulubieńców tego miesiąca. Ulubieńców nie robię regularnie. Ostatnio były w Marcu i zrobiłam je na próbę, czy w ogóle takie posty będą trafione na moim blogu. Okazało się, że Ulubieńcy Marca zgarnęły dużo wyświetleń i komentarzy co dla mnie jest oznaką, że je lubicie. Na ulubieńców Majowych postawiłam 3 rzeczy godne polecenia.

1. Paletka do konturowania twarzy z WIBO.

Kupiłam tę paletkę, ponieważ wiele osób w internecie ją poleca. Ja mam wersję Light i jak dla mnie kolory dobrze dopasowują się do koloru mojej skóry. Najwięcej używam bronzera. Długo szukałam dobrego jak dla mnie odcienia brązu, aż w końcu znalazłam go w tej paletce. Paletka ma jeszcze rozświetlacz i róż. Kupiłam ją tylko za około 10 zł na promocji -49% w Rossmanie. 



2. Paleta cieni - MAKEUP REVOLUTION.

Tak samo jak paleta Wibo jest polecana wśród blogerek. Ja mam paletę matowych cieni w kolorach Nude o ile dobrze pamiętam w 
wersji nr. 3. Wielki plus za cenę tej palety, bo kosztuje tylko około 30 zł, a kolejny wielki plus to sama pigmentacja cieni. Nie ma chyba innych takich tanich cieni jak te, które są mega dobre jakościowo. Więc polecam wszystkim cienie od MAKEUP REVOLUTION.


3. Krem do rąk- Sephora.

Na ostatnich zakupach wpadłam do Sephory rozejrzeć się za prezentem dla Mamy na Dzień Matki. 
Miałam w planie kupić jej mgiełkę, ale jednak zaczęłam się rozglądać ze kremami. Po długim rozmyślaniu nad zapachami, których w Sephorze do wyboru jest baardzo wiele, postanowiłam wybrać zielony o zapachu zielonej herbaty dla mamy i pomarańczowy o zapachu Mango dla Siebie. Tubka takiego kremu to 50 ml i jego cena to 20 zł. Plusy- Cudowny zapach, szybkie wchłanianie się i porządne natłuszczenie dłoni.


Miałyście już może do czynienia z moimi ulubieńcami ?
Piszcie w komentarzach :)

23 komentarze:

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale może skuszę się na krem do rąk. :)

    http://allegro.pl/etui-opaska-na-ramie-reke-iphone-6-4-7-iphone-6s-i6096184142.html

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tę paletkę wibo do konturowania !
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely Post! I enjoyed reading this. Thanks for sharing! xx

    @OHIAMIHT BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. fajni ulubieńcy :3 nie miałam żadnego z tych produktów, ale w szczególności zainteresował mnie ten drugi kosmetyk, bo przymierzam się do zakupu jakiejś paletki właśnie :)
    +dodaję blog do obserwowanych :))
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice products, love all of them
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale z chęcią wypróbowałabym tą paletkę do konturowania :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tej palety z wibo

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam paletkę Wibo jest super ;)
    super produkty
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą paletkę z Wibo :) Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  10. that palette seems amazing.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice colors, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajni ulubieńcy! Świetne paletki ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 i 2 znam z wielu poleceń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi ulubieńcy, uwielbiam te paletki z MUR :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. The palettes look so pretty! Lovely products!

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka z wibo - jest świetna :)
    Życzę miłego wieczoru!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletkę uwielbiam, i nie wyobrażam sobie makijażu bez niej. Cudowne i małe opakowanie mieści się wszędzie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy patrzę na tą paletkę Wibo to widzę paletkę Sleek. Cienie z MUR używałam i rzeczywiście są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba też się skuszę na tą paletkę z Wibo, ma ładne stonowane odcienie :)

    http://paulalein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne paletki ;)

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń