piątek, 24 czerwca 2016

Hit Wybiegu- Spodnie Culoette


O Spodniach w stylu Culoette widziałam kilka notek na zagranicznych blogach. Postanowiłam zrobić u siebie post o nich i bardziej je wam przybliżyć. Spodnie Cuolette stały się jednymi z najmodniejszych spodni tego sezonu. Można je było znaleźć na pokazach Alexandra Wanga, Lemarie lub u Victorii Beckham właśnie na sezon wiosna-lato 2016. Spodnie Culoette  w historii pojawiały się już wcześniej, więc to co ostatnio jest na topie- czyli ubiór z poprzednich dekad. Culoette to nic innego jak spodnio-spódnice, zazwyczaj nogawki kończą się w centralnej części łydek. Niskim kobietą zalecam noszenie tych spodni z wysokimi butami, ponieważ spodnie Culoette niestety skracają optycznie nasz wzrost, więc ładnymi szpilkami czy sandałami ratujemy się przed byciem jeszcze niższymi :P



Mi samej osobiście, te spodnie się bardzo podobają. Przymierzałam już takie w Zarze i Bershce, niestety jakoś na mnie one nie leżą, ale nie poddaję się tak szybko i będę tych idealnych na mnie szukać dalej :)
Poniżej przygotowałam jeszcze dla Was kilka stylizacji z zastosowaniem tych spodni, może któraś z Was się przekona do nich i sama je sobie sprawi ;)




 Macie już swoje Culoette, czy dopiero jesteście przed zakupem ? :)
Komentujcie :D
Chciałabym Wam jeszcze przypomnieć o konkursie, kto jeszcze nie
 wziął w nim udziału to zapraszam bo dzisiaj ostatnia szansa ! :)

53 komentarze:

  1. Wyglądają cudownie, ale ja bym nie czuła się w nich dobrze, rurki forever

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U kogoś super wyglądają ale nigdy bym takich nie założyła bo bym się źle czuła :)

    Mam małą prośbę czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście oraz w banner na pasku bocznym byłabym bardzo wdzięczna! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;>
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. hej! z góry przepraszam za spam, ale bardzo mi zależy i potrzebuje kliknięć w linki aby utrzymać współprace:( liczę na pomoc i obiecuję że się odwdzięcze kochana!!! *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  6. W stylizacjach dodanych przez Ciebie wyglądają świetnie, ale sama bym się na takie nie zdecydowała.
    Dla mnie zbyt szerokie i wydaje mi się, że zniekształciłyby moją sylwetkę ;p
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  7. Moda na te spodnie ostatnio jest dość duża. Mi się one podobają na kimś, na sobie ich nie widze :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Są świetne, ale nie na mnie :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie które przypadły mi do gustu :D, jak tylno znajdę jakieś fajne w internecie to sobie kupie!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają wspaniale, najbardziej podobają mi się w białej wersji. Niestety siebie
    w takich spodniach nie widzę, może nie znalazłam jeszcze tych idealnych :)
    kochana dostałam od Ciebie maila, odpisałam, proszę daj znać czy doszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się nie bardzo podobają więc na pewno nie kupię :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Na wszystkich innych leżą perfekcyjnie, niestety ja siebie w nich nie widzę
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne sa ale własnie niestety jestem niska.. Ale do wysokich butów może to dobrze wygladać :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się tego typu spodnie , ale tylko ładnie wygladają na wysokiej osobie ja niestety nie moge sobie pozwolić na nie ;(
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie każdy może ubrać takie spodnie niestety :/ niektórym w ogóle one nie pasują (np. mi), dlatego noszę tylko rurki :)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Totalnie nie podobają mi się takie spodnie ;/
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie bardzo mi się takie spodnie podobają, za bardzo kocham rurki, żeby przejść teraz na coś takiego (w dobrym sensie oczywiście).
    http://myprivateouterspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się te spodnie nie podobają, wolę te bardziej obcisłe. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się bardzo podobają te spodnie, ale też średnio w nich wyglądam :/
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Na modelkach super <3 ale sama się jeszcze do tego modelu nie przekonałam niestety... ale pewnie to kwestia kilku tygodni i będę na takie polować :D

    https://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Na innych zdecydowanie ten fason spodni wygląda świetnie, obawiam się że ja i moje 156 wyglądalibyśmy w nich jak klaun haha
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się w takich spodniach po prostu nie czuję. Ale w takich fajnych stylizacjach bardzo mi się podobają tylko na kimś , na mnie już by tak ładnie nie wyglądały :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Według mnie one pasują tylko do szpilek. I chociaż podobają mi się one na modelkach i w ogóle innych ludziach tak siebie w nich sobie nie wyobrażam. Kompletnie nie moje klimaty, chociaż kto wie, może się przełamie :p
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Te spodnie są świetne! Kupie je prędzej czy póżniej :D
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Na kimś bardzo mi się podobają, ale ja nie wyglądałabym w nich dobrze. Szczególnie jeśli przez nie 'ubywa nam' trochę wzrostu - już wystarczająco niska jestem haha :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  26. juz ktorys post z tymi spodniami i coraz bardziej sie do nich przekonuje :) !

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy trend, choć nie wiem, czy dobrze czułabym się w tych spodniach

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze swoich nie mam, bo nie znalazłam odpowiednich :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba nam się twój blog i post, pozdrawiamy! <3 <3
    Przy okazji może zajrzysz? :)
    https://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądają super, ale ja chyba nie czułabym się w nich komfortowo.

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ja nie wyobrażam sobie siebie w takich spodniach :D

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. So great kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  34. spodnie culoette są hitem sezonu i wcale się nie dziwię! wyglądają super i są idealne na taką pogodę :) jeszcze nie przymierzałam żadnych, więc nie wiem czy dobrze będę w nich wyglądać, ale kiedy tylko znajdę jakieś to przymierzę z samej ciekawości :)
    super post :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam czarne i uwielbiam, teraz poluję na białe :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Osobiście nie czułabym się w nich dobrze. Ogólnie przeszkadzają mi szerokie nogawki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow! Amazing inspirations

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/06/sadi-jewelry.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam te spodnie!!! Są bardzo wygodne i łatwe w stylizacji :)

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Amazing style inspo, I love every single one of those outfits! I could use more ideas for future outfits and I'll analyze these more to see what I can include in my style, thanks a lot for them. :D
    Would you like to follow each other? I'm following you from now. :)

    http://couturecase.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Super są, bardzo uniwersalne do różnych stylizacji! :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  41. So fab!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nice post dear! Love suggestions ;)

    food&emotions
    http://fefoodemotions.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  43. Beautiful photo!

    Let me know if you'd like us to follow eachother and keep in touch?
    Come visit → PANAMA ASTI


    Have a nice day !

    OdpowiedzUsuń
  44. wonderful pieces :)

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG


    OdpowiedzUsuń
  45. Te spodnie muszą być niezwykle wygodne! Dodatkowo świetnie się prezentują! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakoś nie mogę się do nich przekonać :/.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Surprised by very expensive price of prom dresses and wedding dresses in various shops? You want to buy these dresses with high quality and cheap price? weded aliexpress bridesmaid dresses reviews provides you a good choice.
    http://www.weded.co.nz

    OdpowiedzUsuń