wtorek, 14 czerwca 2016

Konkurs ! - Wygraj Ręcznie Robioną Biżuterię !


100 czytelników, to mój pierwszy mały sukces i pierwszy cel, do którego dążyłam od początku prowadzenia  Bloga. Zebrałam Was w ciągu sześciu miesięcy. Nie wiem czy to szybko czy wolno. Może ktoś pomyśli: " A tam sto... Ja mam o wiele więcej." Ale to jest dla mnie aż 100. Ciężko mi sobie wyobrazić stu ludzi stojących przede mną. Ale wasza setka jest dla mnie wyjątkowa, bo jesteście ze mną praktycznie od początku !! Każdemu z Was na pewno spodobał się mój któryś wpis i dlatego mnie zaobserwował. Fajnie jest na prawdę wiedzieć, że to co stworzyłam, komuś się spodobało i ten ktoś chce więcej. Każdemu z tej setki bardzo dziękuję ! <3 Właśnie dla Was, moich obserwatorów przygotowałam mały konkurs. Możecie wygrać jeden z dwóch zestawów ręcznie robionej biżuterii.


Więc powyżej są nagrody, które macie szansę wygrać. 1 zestaw: złoto-brązowy i 2 zestaw: czarno-srebrny.



 
Jakie jest zadanie konkursowe ? 
-Przede wszystkim musisz być moim czytelnikiem. ( sprawdzam to ) 
-Na swój blog, wstaw Baner, który specjalnie przygotowałam na konkurs. 
( pobierz obrazek obok i umieść go na pasku bocznym- nie musi być podlinkowany )
-Gdy wstawisz Baner, wpisz w komentarzu, że gotowe i napisz numerek zestawu, który chcesz wygrać. 
-Konkurs trwa od 14.06 do 24.06 do godziny 23.59
-25.06 sprawdź koniecznie e-mail z informacją o wygranej.

Powodzenia ;)





26 komentarzy:

  1. Bardzo fajny konkurs :)
    Postaram się wziąść udział :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gotowe :)
    Podoba mi się ten 2 zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawy, śliczny jest ten drugi.
    Zapraszam : http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gotowe!
    Spodobał mi sie zestaw nr 2 ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! chętnie biorę udział w twoim rozdaniu bo uwielbiam konkursy :)
    obserwuję jako Ayuna- Chan
    baner wstawiłam na: ayuna-chan.blogspot.com
    podoba mi się zestaw numer 1, jest żywy, ma bardzo ładny kolorek ;)
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje tak dużej liczby obserwatorów :)Również należę do grona Twoich czytelników, masz świetny blog :) Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :*
    zapraszam w wolnej chwili
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, myślę że 6 miesięcy to nie jest ani za szybko ani za wolno w sam raz :) Trzymam kciuki za dalsza pracę :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje 100 obserwatorów! :) juz teraz widzę większą liczbę ! :) życzę dalszych sukcesów i powodzenia dla biorących udział w konkursie :)
    pozdrawiam!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  10. Super konkurs , super bransoletki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia wszystkim, świetne nagrody :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank you, Magdel for your visit to my blog. I love to follow your blog but I do not understand your language. I wonder if you would add the gadget for language translate into English?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny konkurs! 2 zestaw - piękny!
    Powodzenia, dla biorących udział:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna wygrana! Zycze powodzenia innym :)
    SENSIBLEES

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne bransoletki:) powodzenia dla wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie świetny pomysł! :) Życzę powodzenia!

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzonka wszystkim :) Zycze jeszcze wiecej czytelników!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna biżuteria! Niczym od Swavorskiego ;D Powodzenia wszystkim!

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako Iza Bela :)
    Baner wklejony na blogu : KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Love it! And followed you, visit my blog ! :) xx -N

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia wszystkim :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń