sobota, 4 czerwca 2016

OOTD #19 Hippie Style




Hejka! Dzisiaj mam dla Was kolejny OOTD. Możecie zauważyć, że dzisiejszy ubiór jest zupełnie inny niż zwykle. Dzisiaj postarałam się ubrać w stylu hipisowskim. Ogólnie stara moda mi się bardzo podoba i gdybym miała wybierać między dzisiejszą modą a tą, która była kiedyś to definitywnie wybrała bym tą drugą opcję. Dzisiaj w sieciówkach często można napotkać ubrania naśladujące starą modę. Jest w sumie masa lekkich kwiecistych sukienek, dzwonów czy lennonek

Bluzkę, którą mam dzisiaj na sobie 'ukradłam na stałę' mojej mamie. Wyczaiła ją w second handzie za 30 zł. Przeciw kupowaniu w second handach nic nie mam, chociaż do nich nie chodzę bo nie mam cierpliwości do tego szperania. Bluzka pierwotnie pochodzi z Espirt'u. Jest na mnie za duża, ale i tak ją noszę jako tunikę w stylu over-size. Gdybym miała jechać na jakiś festival jak Coachella czy Open'er to bym się tak ubrała. Stylizacja jest typowo festiwalowa głównie dzięki tej bluzce. Tego dodatkowego festiwalowego klimatu dodają botki i moje ukochane lennonki.



  •  Bluzka- ESPIRT
  • Szorty- BERSHKA
  • Botki- CCC
Na końcu dziękuję Wam za wszystkie miłe i motywacyjne
 komentarze pod poprzednim POSTEM URODZINOWYM
Dziękuje baaardzo, daliście mi kopa do dalszej roboty !!!
Napiszcie w komentarzach czy lubicie taki styl ?
Pozdrawiam !! :D

39 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje Ci ten styl!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta stylizacja :)
    Bluzka piękna

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz niesamowicie, a ten styl zdecydowanie pasuje do Ciebie. Świetnie się komponuje opaska na włosach dodaje całego klimatu tak jak i okulary :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. such a lovely blouse!
    cool shorts!
    great boots!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja, aczkolwiek nie lubię za bardzo takiego stylu.
    Pozdrawiam!
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow... wyglądasz niesamowicie!
    zapraszam do mnie:
    http://ojakolusiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądasz, uwielbiam taki boho styl!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio bardzo mi się spodobał ten styl! Ty wyglądasz rewelacyjnie ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowna stylizacja, uwielbiam takie! Bluzka mimo, że za duża wygląda świetnie!:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja ciekawie się prezentuje ^^ Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również bardzo lubię starą modę, kombinezony, katany jeansowe, naprawdę
    bardzo mnie to inspiruje, pewnie dlatego że wychowywałam się w tym stylu, moja
    mama tak się ubierała i pewnie podświadomie mi się to podoba ;) wyglądasz super!
    ja w second handach czuję sie jak ryba w wodzie moja cała szafa prawie jest
    wyjęta z lumpeksu ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz i fajny look :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. you're so perfect in this hippie style
    XOXO FASHIONSOBSESSIONS | FACEBOOK |
    INSTAGRAM
    FOLLOW MY BLOG ON GOOGLE+ AND
    GOOGLE FRIEND CONNECT

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Uwielbiam taki styl :)

    julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju jakie cudo <3 ostatnio kolega wziął krawat do szkoły i ja go sobie obwiązałam na głowie, nałożyłam lenonki i wyglądałam wprost genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie sie bawisz modą! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja : ) i ekstra Ci w tych lenonkach :) bardzo Ci pasuja :) pozdrawiam cieplutko i obserwuje!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam bardzo podobny styl. Wyczuwam bliźniaczą duszę :)Świetne okulary.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Świetna stylizacja naprawdę, a zdjęcia mega klimatyczne! aż zachciało mi się sama ubrać w podobnym stylu!

    diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylizacja, okularki i tunika mega! Zapraszam do mnie!
    Pozdrawiam ♥
    http://aleerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz ;) super zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ślicznie całość wygląda :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia, podoba mi się takie połączenie, idealny strój na koncert :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Lovely place and you look great <3

    xo xo
    Marina
    http://mmfashionbites.blogspot.gr/2016/06/sparkle.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Super stylizacja. Sama bym nie wpadła na to żeby połączyć takie buty z taką bluzką, ale super to wygląda. pasuje do ciebie ten styl

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna stylizacja,bardzo łądne okulary :)
    Super zdjęcia.
    Zapraszam w wolnej chwili :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Ajć wyglądasz super w takim stylu!
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie wyglądasz:* mega bluzka!*

    OdpowiedzUsuń