niedziela, 12 czerwca 2016

OOTD #20

 

 No hejka :D Wakacje już naprawdę niedługo, a do wystawienia ocen tylko 2 dni. 
Szkolna atmosfera zmienia się z dnia na dzień na coraz bardziej luźną.
 Już niedługo, będę mogła dla bloga poświęcić o wiele więcej czasu niż w ciągu roku 
szkolnego- pewnie jak i Wy, którzy mają mało planów na lipiec i sierpień ;p 
Teraz trochę o dzisiejszym OOTD.  Zdjęcia były bardzo spontaniczne tak samo jak ten ubiór. 
Rewelacji i głównego bohatera w tej stylizacji nie mam, ale jednak się fajnie udała ;) 
Postanowiłam dziś się ubrać w kolorze czarnym. 
Oczywiście czarny T-shirt, czarne rajstopy i żeby nie było jednolicie wybrałam 
czarne szorty ale we wzorki, które odjęły stylizacji tej nudnej monotonii.
 Do tego wyraźnie pomalowane usta, czy to róż,
 fiolet czy czerwień, do czarnych zestawów jak najbardziej je maluję. 
A czy Wy jak ja lubicie czarne outfity? Czy raczej wolicie wiele kolorów na raz ?






  • T-shiry & Szorty - H&M
  • Buty- Air Max Thea
  • Okulary- Amisu
 Jeszcze Tylko 1 czytelnik do 100 i Organizuję konkurs, 
więc wyczekujcie go u mnie na blogu ;)
P.S. Wybaczcie za te śmietniki w tle :P

29 komentarzy:

  1. Oj tak nie mogę doczekać się wakacji! Będę mogła poświęcić więcej czasu blogowi.
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubie minimalizm w każdej postaci, ponieważ to jest coś co zawsze samo siebie obroni. Stylizacja świetna, prosta i wcale nie jest nudna. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz:) Spodenki świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wyglądasz przepięknie ! :) Super połączenie :* Okularki ślicznie się tu wpasowały. Pozdrawiamy mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyczna ale bardzo ładna stylizacja :) czarny zawsze najlepszy ♡

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już zapomniałam jak to jest chodzić do szkoły. u mnie teraz tylko wpisy do indeksu ; D

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! :0 i ja również nie pamiętam już jak to jest chodzić do szkoły.. ech: D

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne stylizacja! Szorty po prostu bomba *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę outfity gdzie dominuje czerń :D Super stylizacja!
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię i bardzo fajnie wygladasz jednak ja bym zrezygnowała z rajtop :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja.;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja ostatnio lubię kolorowe ubrania, chociaz w pochmurne dni równiez dominuje u mnie czerń :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja akurat już mam wakacje (tegoroczna maturzystka :))
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nice shorts, dear!

    Have a great week ahead!
    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze co wpadło mi w oko to szorty ^^ Śliczne są i dzięki nim zestaw rzeczywiście nie jest monotonny ;) Ciekawa stylizacja ;) Ja po maturze więc wakacje już mam, ale jakoś ich nie czuje.. :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Veeluf
    www.veeluf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja :)
    Ja lubie właśnie takie ciemne kolory :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię ciemne kolory :) a w szczególności kolor czarny, super spodenki :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń