poniedziałek, 20 czerwca 2016

OOTD #21


 
Hejka ! Dzisiaj mamy ostatni poniedziałek przed wakacjami
Mega się cieszę, bo długo wyczekiwałam tych wakacji chociaż rok szkolny minął mi bardzo szybko. Pamiętam jeszcze pierwszego września, jak przyszłam, z kim przyszłam. Nawet pamiętam w co byłam ubrana... Więc 2 klasa technikum zleciała mi straaasznie szybko. Ogólnie to czekałam na wakacje z niecierpliwością, chociaż nie mam żadnych wielkich planów na tan rok. Nigdzie niestety nie wyjeżdżam, ale pewnie jakaś jednodniowa wycieczka np. na Ślężę wypali ;P
 Na pewno w wakacje poświęcę trochę czasu na bloga. Pod koniec miesiąca będę dodawała posty podsumowujące miesiąc wakacji tak jak zrobiłam to w zeszłym roku :).

Koniec gadania :P Teraz zobaczcie mój wczorajszy OOTD. Czy było mi gorąco ? Tak. 
Pogoda jest taka, że totalnie nie wiem co mam na siebie założyć. Raz jest duszno, raz gorąco a raz pada jak nigdy. Wczoraj właśnie tak było. Na zdjęciach grzało i to równo, a jak wracałam do domu- złapał mnie niestety porządny deszcz :d

 


Koszula-Bershka | T-Shirt-Sinsay | Jeansy- Sinsay | Pasek- Sinsay | Okulary- Bazarek | Biżuteria- Ręcznierobiona | Buty- Air Max Thea |

A wy ? Jakie macie plany na wakacje ?
Przypominam też wszystkim obserwatorom o
 KONKURSIE, w którym możecie wygrać biżuterię ! :)

23 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz!
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U look so good

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne okularki.
    Super w nich wyglądasz.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko razem wygląda idealnie!
    http://adellaidee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie, fajny klimat zdjęć :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, szczególnie podobają mi się spodnie :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja
    Ślicznie wszystko dobralas
    Cudownie wyglądasz
    Ja też tak mam, że nwm co ubrać czasami
    Świetne plany na posty
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylówka, okulary dodają uroku :D
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia:) Przyjemnie sie czyta to co piszesz:) Nic dodać nic ująć :) Buziaki! http://lovfashionplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo spodobała mi się koszula, mam słabość do kratki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi dear and thank you for your visit! I like very much this outfit. I'm a lover of plaid shirt and yours is really nice! Today I have started following you on Google+. Hope you follow me back. What do you think to follow us also on Bloglovin or other socials? Let me know....Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia, lubię styl lat 90., a ten zestaw trochę tak mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacja ! :) udanych wakacji życzę ! :*
    pozdrawiam!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupuję ten outfit! Świetnie to razem wygląda.
    Pogoda rzeczywiście nie sprzyja. Ja tu z okna obserwuję Warszawę i raz słońce, raz chmurki. Słyszałam też, że ma padać...

    OdpowiedzUsuń
  17. Te spodnie są genialne, bardzo mi się podobają ! z kontrastową bluzką i koszulą, wygląda to fantastycznie, typowa street fashion :)


    www.tylkoza2zlote.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje plany to praca, praca :D Życzę udanych wakacji! :)
    Super wyglkądasz.
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja!
    Masz racje, pogoda jest abrdzo dziwna, ja też nigdy nie wiem, co założyć :)

    OdpowiedzUsuń