niedziela, 3 lipca 2016

Styl Boho



Jak już pewnie zauważyliście, styl Boho dzisiaj jest numerem 1. Wchodząc do pierwszej lepszej sieciówki czujemy się jak za czasów hipisów. Wszędzie widać frędzle, wianki, zamsz, haftowane narzutki, lekkie i zwiewne sukienki, masa pomponów i chociażby nawet wiązane buty- część z tych rzeczy kojarzy mi się typowo z tym stylem. Na ten sezon projektanci też oczywiście narzucili mocno ten styl np. Etro, Anna Sui lub Alberta Ferretti.

Alberta Feretti- Spring/Summer 2016
Etro- Spring/Summer 2016
 Styl Boho kojarzy nam się też oczywiście z festiwalami. Na świecie jest wiele festiwali. Może ktoś z Was wybiera się właśnie w te wakacje na taki festiwal ? Wrzucam tutaj kilka propozycji festoiwalowych- oczywiście w stylu boho oraz kilka takich bardziej na co dzień.


A Wy ? Lubicie jak ja styl Boho ?

27 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten styl, szczególnie wpadła mi do oka stylizacja z 3 zdjęcia na samej górze *.*
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Boho to ja uwielbiam <3
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam styl Boho! Najchętniej ukradłabym całą kolekcję Etro- Spring/Summer 2016! :))
    Super post, Pozdrawiam cieplutko http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam styl boho i co roku latem zakładam na siebie takie zwiewne rzeczy, zamszowe kozaki i obwieszam się biżuterią ;p Czuję się zainspirowana tym postem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej mi się podoba ten styl :)

    tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for visiting my blog, I like your blog too!
    This trend is perfect, I have diferents garments like this.
    Good inspiration. I follow you now,
    lots of love,

    www.comparteilusion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest styl boho.
    Świetny post
    Pozdrowienia
    Zapraszam na konkurs i na post o niezbędniku
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Styl boho podoba mi się już od dobrych trzech lat, mimo tego w Polsce dopiero teraz zaczynam zauważać ubrania właśnie w tym stylu.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju uwielbiam styl boho! Kocham te wszystkie ubrania w tym stylu czy też wnętrza robione na ten styl. Zapraszam do siebie primegoal.blogspot.com/ moze obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś mi się nie podobał ten styl, ale chyba już się do niego przekonałam :)

    julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten styl jest całkiem ładny, jednak jak dla mnie zbyt wzorzysty i rzucający się w oczy ;)

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten styl <3
    Jest on dla mnie idealny.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. moze nie w moim stylu, ale sliczne:))
    http://k-kkasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się styl boho ale załamuje mnie fakt ze robi sie z tego taki styl jak ten caly styl tumbler gerl ;C

    prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście uwielbiam ten styl, jeden z moim ukochanych. Niestety mam bardzo mało ciuchów takiego stylu, ale w przyszłości planuję urządzenie pokoju w stylu boho, moje największe marzenie :)
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam styl boho! <3
    Mam kilka ubrań tego typu i bardzo uwielbiam je nosić!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne inspiracje:) Bardzo podoba mi się ten styl:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam styl Boho *.*
    Świetne stylizacje
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten styl mi się bardzo podoba ale nie jest dla mnie .. nie pasuje mi :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam taki styl w połączeniu z cięższymi dodatkami np martensami czy ramoneską ♥

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten styl mi się mega podoba planuje post w boho stylizacji <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful looks!!!
    Would you like to follow each other? let me know and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń