wtorek, 20 września 2016

Moje Must Have na Jesień- kurtka skórzana



Od kiedy kupiłam w gimnazjum swoją 1 kurtkę skórzaną to do tej pory nie potrafię przetrwać jesieni i  wiosny bez swojej 'skóry'. 
Skóra świetnie się nadaje na pogodę taką jaką mamy teraz. Dlaczego tak kocham tego typu kurtki ? Nie mam żadnego logicznego wytłumaczenia. Po prostu mają coś w sobie co kocham, po za tym mogę je załadać do adidasów, szpilek, sukienek lub jeansów- czyli są mega neutralne i pasują do wszystkiego.  Lubię być modnie ubrana i tak dalej, ale mimo że już nie ma tego szału na skóry to ja jestem ich wierną fanką. Nie jarają mnie parki ani Wam wszystkim znane Bomberki. Myślę że część z Was też lubi skóry, a tą część która nie jest do nich przekonana postaram zainspirować poniższymi stylizacjami. Jak zwykle w takiego typu postach wrzucam kilka stylizacji :)





Dla Dziewczyn poszukujących nowej skóry na jesień , kilka propozycji gdzie możemy taką kupić.

ZARA | MANGO | BERSHKA | PULL&BEAR



W ciągu kilku dni pojawi się nowy OOTD właśnie z moją kurtką skórzaną.
Wyczekujcie :)

29 komentarzy:

  1. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podobały mi się te skórzane kurtki .
    Ta pierwsza kurtka na fotografii podobała mi się najbardziej.
    Fajny post.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam swoją "skórę", którą posiadam już kilka lat i ją uwielbiam. Mama mnie namawiała na inne kurtki, ale wolę tą.
    Zapraszam do mnie : http://moviesgoals.blogspot.com/2016/09/smolensk.html
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam skórzane kurtki :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zgadzam się z twierdzeniem, że nie ma teraz szału na skóry;) Na nie szał jest zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kurtki! Niestety ciężko jest mi znaleźć odpowiednią dla siebie, gdyż zazwyczaj wyglądają na mnie trochę masywnie ;/ Szczególnie w ramionach.

    Nie mogę się doczekać Twojej stylizacji i "skóry"! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. skóra jest zawsze modna i śliczna, wprost uwielbiam skórzane kurtki, a za czerwonymi przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. skórzane kurtki uwielbiam i mogłabym je nosić bez przerwy !:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post!

    http://carinazz.blogspot.com.ee/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo takie kurtki przeważnie do wszystkiego pasują.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tej Twojej kurtki skórzanej, uwielbiam stylizacje z tym okryciem wierzchnim :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Od lat noszę skórzane kurtki, nigdy się nie nudzą :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam moją kurtkę skórzaną, kilka miesięcy na wyprzedarzy za 100zł !

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama uwielbiam takie kurtki, lecz sama nie przepadam za chodzeniem w niej. Znacznie bardziej lubię patrzeć, jak inni w nich chodzą. Tak wiem dziwne, ale nic na to nie poradzę :P

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się takie kurteczki, sama planuję sobie właśnie jakąś kupić :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Biała koszula, czarne szpilki, świetnie skrojone jeansy i skórzana ramoneska to ponadczasowy must have :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ramoneska to absolutny must have ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam kurtkę skórzaną już w 3 kolorach i dalej mi się nie znudziła :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne są takie kurteczki ;). Ja mam swoją brązową i szukam teraz jakiejś ciepłej na zimę ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uwielbiam skórzane kurtki, jesienią głównie właśnie w takich chodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też uwielbiam skórzane kurtki (ale tylko ze sztucznej skóry) :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham takie kurtki, jednakze znalezienie tej jednej idealnej graniczy z cudem, ale udalo mi sie w tym sezonie :D
    moze wspolna obserwajca? ja juz i to z wielka przyjemnoscia <3

    odwdzięczam się za każdą obserwację <3 http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podobają mi się skórzane kurtki, choć przyznam, że żadnej nie mam ;)

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń