środa, 28 września 2016

OOTD #26


Hejka ! Dawno nie było tu żadnej stylizacji. Kilka miesięcy temu miałam taką fazę, że wrzucałam co tydzień swoje outfity, a teraz po prostu nie miałam kiedy chodzić na zdjęcia :P Więc wczoraj po dłuższym czasie poszłam na zdjęcia. Ubrałam się bardzo prosto. 
Głównie tutaj chciałam pokazać swój nowy sweter, który pokochałam oraz nowe buty. Są to nike, które mimo prostego kształtu buta,
 mają charakterystyczne wzory w kwiaty. Nigdy do tych czas nie miałam butów w takim stylu, zawsze stawiałam na prostotę. 
Nigdy też nie decydowałam się na jasne obuwie i zawsze się dziwiłam innym jak mogą nosić całkowicie białe buty. 
Może te moje nie są o końca białe, ale są jednak bardzo jasne. Na początku było mi bardzo w nich dziwnie, ale przywykłam i myślę,
 że to moja nieostatnia para jasnych butów :)




 Standardowo na sobie mam zwykły t-shirt, czyli moją najważniejszą część garderoby ;p Do tego marmurkowe spodnie, pasek, który jest ostatnio moim ulubionym dodatkiem, ukochane lennonki oraz chooker który zrobiłam sama :)


| spodnie, pasek- Sinsay | sweter, koszulka- H&M | buty- Nike |

Jak Wam się podoba ? :D 
Koniecznie zostawcie po sobie motywujący komentarz :D

27 komentarzy:

  1. Śliczny sweterek <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look:)
    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit! ♥ Wszystko w nim bardzo mi się podoba x

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz , super zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa stylizacja :D
    buciki są świetne ;)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie dobrany Look :O
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sweter i świetna fryzurka ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladna stylowka:) pieknie w niej wygaldasz

    OdpowiedzUsuń
  9. No bardzo fajna stylizacja, super Ci pasuje a buciki
    są naprawdę ekstra, sama chętnie bym sobie takie sprawiła :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. This outfit is so beautiful! :)
    Would you like to follow each other? --------> Fashion, Beauty and Style

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega zdjęcia, uwieliam takie okulary ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Your blog is wonderful and I am following you -
    I hope you will follow back.
    Have a great weekend, Mimi
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powinnaś znów częściej robić stylizacje bo miło się na nie patrzy ;)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Zaobserwuj jeśli Ci się spodoba 

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna stylizacja!

    Zapraszam na:
    Bloga KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM
    oraz na ROZDANIE na instagramie:
    - KLIIIIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Niby prosta stylizacja, a jednak ma coś w sobie. Zdjęcia świetna robota, oby tak dalej!
    Pozdrowionka, Agatkapomadka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. looks very cute and ncie for daily business)
    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz :) Buty są megaaa >3

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zestaw! Też lubie takie klasyki:)
    Widzę, że nie tylko u mnie wyjście na zdjęcia było odkładane i odkładane...

    mój blog-XYZQUI

    OdpowiedzUsuń