niedziela, 2 października 2016

Najważniejsze Kolory Jesieni


Hejka :D Jak Wam leci pierwszy weekend Października ? Cieszycie się w ogóle, że już jesień ? Może ta pora roku nie jest moją ulubioną, 
chociaż jest w niej jakiś plus. Uwielbiam jesienne kolory ubrań. Brąz, Khaki i Burgund. Te kolory również można nosić w lato czy wiosnę, 
ale właśnie najbardziej kojarzą mi się z jesienią.  W tym poście chcę was oczywiście zainspirować do noszenia tych kolorów, poniższymi stylizacjami. Lubicie w ogóle takie kolory ?


1. Brązy i Beże


 2. Khaki


3. Burgund 


Napiszcie koniecznie w komentarzach, jakie są wasze ulubione kolory na jesień :)

69 komentarzy:

  1. Ja na jesień bardzo lubię kolor brązowy :)
    Ślicznie prezentują się te zestawy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this!

    follow for follow?:)

    xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne propozycje <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej uwielbiam kolor burgundowy. Nie tylko w czasie jesieni, ale jakoś wtedy najchętniej go zakładam ;)
    Podczas jesiennych dni lubię zakładać brązy, beże i szarości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beże i burgund wyglądają zjawiskowo! Sama najbardziej lubię chyba ubierac khaki. ;D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te trzy/cztery kolory są piękne <3 Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi sie burgund :) Chyba najlepiej pasuje do jesieni i nie wyglada tak smutno c:

    Zapraszam do siebie!
    http://bleedingoutforyou.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolory!

    http://silvervea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham jesień właśnie za te kolory w stylizacjach! Wybrałaś super zestawienia :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi bardzo podoba się brązowy na jesień, ale khaki też bardzo fajny.
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. So trendy colors of outfits. I just got the inspiration. Love it.
    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jesień bardzo lubię, a te kolory to po prostu uwielbiam. ♥

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. stylizacja z białą koszulą i bordowym płaszczykiem mnie zachwyciła, cała reszta też bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te kolory! Piękne stylizacje:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie jesień to szarość i bordo ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  17. I so love it! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam beż, burgund i czasem jeszcze granat.

    http://pineapplegirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesień to moja ulubiona pora roku, wszystkie kolory które wymieniłaś w poście są genialne 💕
    Nasz blog!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham khaki! Stylizacje z burgundem są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja kocham te kolory <3
    co powiesz na wspolna obs ? zacznij i daj znac marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie najlepsze kolory na jesień! Uwielbiam je :) Obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Burgunt całkowicie mnie urzekł. Uwielbiam ten kolor <3
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Looks lindos amei as inspirações,
    tenha uma semana abençoada, obrigado pela visita
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie te kolory są super. Kocham burgund i khaki ♥

    Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com ♠ Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj ♠

    OdpowiedzUsuń
  26. To też zdecydowanie moje ulubione kolory jesienią :) Często w tą porę noszę też musztardowe sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Brązowy, beżowy i burgund - jak najbardziej na tak! :)
    A co do jesieni to nie cieszę się że już nadeszła :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Powoli przekonuje się do burgundu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam brązy i beże! Nie wyobrażam sobie mojej szafy bez nich :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobają nam się te inspiracje!
    Z miłą chęcią dodajemy Twój blog do obserwowanych :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio polubiłam beże, cudowne inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. What a great selection!


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. najbardziej lubię brązy i bordo, ale wszystkie zestawy wyglądają świetnie :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne inspiracje! Tak, te kolory rzeczywiście królują na pokazach mody z tego sezonu! ^^ Obserwuję pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam burdungowy i wszystkie jego odmiany:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam odcienie beżu jesienią :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesień kojarzy się dla mnie głównie z ciemnymi odcieniami :) Ładne stylizacje. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja oszalałam na punkcie brązów i beży :D


    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  40. akurat lubię wszystkie te kolory :D jesień jest moja! <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ahhh właśnie za takie stylizacje i kolory kocham jesień ♥♥ Zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Chyba jednym z powodów dlaczego lubie jesien są kolory :)
    a Ty w tym poście przedstawiłaś je super ;)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super♥♥
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam.
    Z góry dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  44. Tego roku bardzo polubiłam kolor khaki, chociaż faworytem i tak pozostaje bordo <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo lubię kolor khaki ;) i nie tylko jesienią ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zdecydowanie bordo i khaki!♡ Po prostu ubostwiam te kolory!
    Pozdrawiam cieplutko xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam te kolory :) Moje ulubione na jesień :)
    Buziaki!

    xxveronica.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. That's an amazing post, such a good inspiration. I love your blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  49. what a great post :)
    Happy Sunday!
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  50. Great inspiration :)
    vesnamar.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  51. Brązy i beże lubię najbardziej, chociaż malutko ich w mojej szafie :(

    OdpowiedzUsuń
  52. Burgund jest najpiękniejszym kolorem świata ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciemna zieleń to jest to :)

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  54. khaki zdecydowanie moj ulubiony! <3

    OdpowiedzUsuń
  55. khaki i burgunt baardzo lubię - cudne kolory, o dziwo pasują mi, więc jak mogłabym nie nosić ubrań w takich kolorach? :D
    W beżu wyglądam trochę (a nawet bardzo) blado, więc za często nie noszę, by nie straszyć ludzi trupim wyglądem xdd
    pozdrawiam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. beautiful :) follow for follow ?

    OdpowiedzUsuń
  57. khaki i burgund - uwielbiam! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  58. looks so pretty ! all of them look stylish !

    Bomb Vs. BOMB - New Post

    Check out my Insta / Google+ and stay tuned ♥Instagram
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne kolory - wszystkie mi się podobają ;)
    Pozdrawiam ;).

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Kolor khaki i burgund rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Burgund zdecydowanie mój ulubiony ^_^ super!

    zapraszam do mnie gdzie trwa konkurs świąteczny, a już niedługo nowe blogowe wyzwanie klik --> Przypadkowe rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  62. Za brązami raczej nie przepadam, ale trend na beże bardzo mi odpowiada :D Burgund jest modny chyba każdej jesieni :D Kolor ten kojarzy mi się właśnie z tą porą roku :D
    Obserwuję ;)
    wredna-z-wyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. This post is gorgeous, such a good inspiration! You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń