środa, 2 listopada 2016

OOTD 29 - Pasiasta Koszula



Hej ! dzisiaj moja ulubiona forma postu- czyli OOTD . Do tej stylizacji natchnęła mnie zaledwie dwa dni temu kupiona koszula,
 którą od razu pokochałam. Jest definitywnie w moim stylu. Dodatkowym plusem jest to że jest over-size, a to co jest za duże oczywiście kocham <3 Wyłowiłam ją na wieszaku z końcówkami w H&M i to jeszcze o połowę tańszą od ceny na metce. Mam chyba szczęście do wszelkich zniżek, promocji i wyprzedaży ;p Do tego czarne spodnie z New Look'a, wiele razy pokazywane tu botki, chooker który zrobiłam sobie sama i mój must have ostatnich tygodni- pasek. Uwielbiam go. Wydaje mi się, że tworzy on moje stylizacje jako takie inne niz mają wszyscy. Nie znalazłam u mnie w szkole osoby która nosi pasek, a tym bardziej go odsłania i wplata w swój outfit. 

 Pamiętajcie o komentarzu :)
Każdy motywuje :D <3

25 komentarzy:

  1. O matko! Jaka cudowna stylizacja! Kochana ta koszula jest boska! Z chęcią bym ci ją ukradła :D Muszę w podobną zainwestować. Uwielbiam twoje stylizacje! Zapraszam do mnie także oliwiafelkel.blogspot.com Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACJA!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wiosnę miałam mega hypa na wszelkiego rodzaju koszule, chyba pora do tego wrócić :D Pozdrawiam i zapraszam serdecznie

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna koszula ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zniżki najlepsze, haha. Jesteś strasznie fotogeniczna i prześliczna! *.*
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna koszula alternatywa dla koszul w kratę :)
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna koszula, jeszcze w mojej szafie nie ma koszuli w paski..czas to zmienić. Musze się wybrać na zakupy! :D

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja. Koszula jest świetna, chociaż ja bym chciała taką białą. Pozdrawiam!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz ślicznie , super stylizacja ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna koszula! Wyglądasz w niej fantastycznie ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje to moje jedne z najbardziej ulubionych postów
    są bardzo inspirujace- przynajmniej dla mnie :)
    śliczna stylizacja, ta koszula to rewelacja! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :) Zazdroszczę koszuli - jest naprawdę fantastyczna :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i idealnie *.* Uwielbiam chockery ^^ Koszule mega :D
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja. Koszula jest przepiękna!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula! Uwielbiam takie klasyczne stylizacje! Pewnie jej już nie złapię, prawda? Co za strata ;(

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Cool pics!
    What you think about follow each other?
    Follow me, let me know and I follow you :)
    https://astbakay.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz :) Bardzo podoba mi się design twojego bloga
    Zapraszam do mnie, jeżeli blog ci się spodoba to zaobserwuj
    http://meryandcara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku przecudna jest ta stylizacja, a Ty wyglądasz w niej bosko! <3

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula jest świetna, lubię takie :) Idealnie pasowała by pod skórzaną kurtkę :)
    Ogólnie pięknie wyglądasz w całej stylizacji :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwwwielbiam takie looki!
    Koszula wymiata a Ty wyglądasz pięknie!

    imluckylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń