wtorek, 14 lutego 2017

OOTD 31- Total Black Look

Hej, Hej ! Oficjalnie mogę ogłosić, że w końcu mam długo wyczekiwane ferie ! Kolejnym ogłoszeniem parafialnym jest to, że dzisiaj miałam egzamin zawodowy praktyczny w swojej pierwszej kwalifikacji zawodowej! A kolejnym ogłoszeniem jest to, że dzisiaj Walentynki. Wszystkim samotnym życzę udanych walentynek przy ulubionym jedzeniu, a tym, którzy są w związku życzę również udanych walentynek, ale ze swoją drugą połówką :P ♥


Koniec ogłoszeń, teraz coś o dzisiejszym outficie. Jeśli ktoś z Was mnie śledzi od jakiegoś czasu na pewno zauważył, że nie ubieram się kolorowo. W czerni czuję się bardzo dobrze i właśnie ten look jest całkowicie czarny.


Mam na sobie czarną tunikę z falbanami u dołu i końcach rękawów. Ulubiony, niezniszczalny czarny płaszcz, szpilki i chyba mój najlepszy łup noworocznych wyprzedaży- kapelusz.

 

| Tunika- no name | Szpilki- Olivetti | Kapelusz- Stradivarius |

31 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką kapeluszy, szczerze nigdy ich nie nosiłam,ale w Twojej stylizacji wygląda fenomenalnie, naprawdę! Świetne połączenie czerni <3
    Obserwuję twojego bloga, jeśli mój również Ci się spodoba, będę bardzo szczęśliwa!
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w czerni :) Uwielbiam stylizacje, które są całe na czarno, choć kolory też chętnie noszę. Ogromnie podoba mi się Twój płaszcz i kapelusz. Życzę zdania egzaminu i udanych ferii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygladasz :) Kocham czerń :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czarne total looki! wyglądasz zjawiskowo :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice look https://bysinkj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak klasyczna czerń, a do tego ten kapelusz - pięknie dopełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Your style is fantastic!! I love this total black look!! Always an elegant choice! <3
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja:) uwielbiam czerń:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygladasz , outfit bardzo mi się podoba ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :) u siebie nie lubię kapeluszy, ale Ty wyglądasz w nim tak... tajemniczo i jednocześnie dziewczęco, niewątpliwie dodaje Ci uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. So nice!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawa tunika, uwielbiam kapelusze dodają tyle stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous look!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię all black :D Kolor uniwersalny, więc czemu nie zdecydować się tylko na czarny ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great look! Love the hat.
    Have a great day xx

    Tea | www.moonshinefaerie.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje długo wyczekiwane ferie również trwają, jednak niesamowity jest fakt, że nie wiem jakim cudem minęła już połowa z nich. Stylizacja według mnie bardzo udana. Klasyka mówi sama za siebie, jednak czarny total look na mojej osobie nie wyglądałby zbyt dobrze. Zawsze muszę wykończyć efekt jakimś innym kolorkiem.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. All black everything, you look fabulous! <3

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. black is always a good idea :)

    Check out my latest article "SPA TIME: My Decléor Face Treatment Experience"
    and tell me what do you think about :)

    >>http://evaredson.blogspot.it/2017/02/spa-time-my-decleor-face-treatment.html

    lots of love,
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  19. Czarny to zdecydowanie mój kolor. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny blog, obserwuję :*

    kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Really nice! Have a great new day.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Black is just the best!

    CITC

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialnie się prezentujesz! :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny klasyczny look! ;) czerń zawsze w modzie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Such a great look, it’s a nice way of styling…
    http://sepatuholig.blogspot.com
    Instagram @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  26. Tunika jest ciekawa i bardzo do ciebie pasuje :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super look! Bardzo stylowo wyglądasz :) Pozdrawiam z Wrocka i zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń