piątek, 2 czerwca 2017

Miesięczny pobyt w 5-gwiazdkowym Hotelu ?


No Halo. Kolejna pauza na blogu była spowodowana miesięcznymi praktykami. Centrum Wrocławia, 5 gwiazdkowy Hotel to było miejsce do którego chodziłam za miast szkoły.

 Fajnie brzmi 5 gwiazdkowy Hotel. Ale jednak dobrze to brzmi tylko ze strony gościa, nie pracownika. Jeśli wiecie lub nie, jestem w Technikum Gastronomicznym. W Technikach chodzi się 2 razy w ciągu nauczania na miesięczne praktyki. Maj był moim miesiącem praktyk i wylądowałam we Wrocławskim Sofitelu. 


Co tam robiłam? Przez pierwsze 2 tygodnie byłam na Obsłudze. Byłam po prostu Kelnerem. Obsługiwałam Gości na Sali przy śniadaniach i takie tam pierdoły. Goście tego hotelu to raczej nie byli zwykli turyści. Obcokrajowcy, masa różnych narodowości, osoby z wyjazdów służbowych, eleganccy, co któryś mężczyzna w koszuli Ralpha Laurenta, a kobiety z porządnymi i markowymi torbami. No, ale było mega ciężko. Praca w ciągłym biegu, presja czasu, do tego pogarszały sytuację niewygodne buty :/ Jednak nie było tak okropnie. Było poprostu spoko. Nie było rewelacji, ani też totalnej porażki.


Kolejne dwa tygodnie ? Kuchnia. Praktykanci nie są od razu dopuszczeni do kuchni ciepłej i konkretnych 'garów'. Robiłam lekkie rzeczy tj. koktajle, sałatki, kanapki, ale też byłam tam tako jako pomocą kuchenną- obieranie i krojenie owoców, wybijanie jaj ( w 10 dni wybiłam ponad 1100 jajek :P- mistrzowsko opanowałam umiejętność wybijania jajek jedną ręką XD). Ale tutaj bardziej mi się podobało niż na obsłudze. Lżejsza praca, nikt nie pogania i oczywiście wygodne buty :P 


Podsumowując. Dziś odebrałam swój dzienniczek z oceną celującą. Zdobyłam kilka cennych wskazówek z kuchni, użyłam pierwszy raz Thermomixa ( pozdro dla kumatych ) i poznałam kilku bardzo fajnych ludzi :D Ale ogólnie, gdybym miała dużo kasy to nie wybrałabym się do takiego 5 gwiazdkowego hotelu. Spać, mieszkać (w apartamencie nr 444 o powierzchni 130m za 1200zł za dobę ). Spoko. Ale raczej w takiej restauracji wolałabym się nie żywić. Świeże, ale Mrożone pieczywo, donuty, crossainty, Owoce krojone w poniedziałek a podawane do niedzieli, kilkudniowe twarożki, owsianki czy koktajle. Z punktu gastronomicznego nie polecam takich restauracji. 


[ Wybaczcie mi wyjątkowo okropną jakość zdjęć. Śmiesznie by to wyglądało gdybym nosiła ze sobą do pracy lustrzankę zamiast telefonu XD  ]

To na tyle. Teraz tylko trzy tygodnie szkoły i koniec! Wakacje :D Jakie macie plany ? ;)

16 komentarzy:

  1. Zdobyłaś nowe doświadczenie. Fajna sprawa :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo sie nauczyłas.;) Warto w życiu się rozwijać, a nie stać w miejscu!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w takim hotelu ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W hotelu 5 gwiazdkowym nigdy nie byłam także nie wiem jak to jest, ale fajnie, że mogłaś zobaczyc jak to wszystko wygląda.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno była to ciekawa przygoda! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, bo przynajmniej czegoś się nauczyłaś i już jakieś doświadczenie masz:) Ale ceny za wodę kosmos:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda to mi na mój własny raj. Obecnie jestem w trzeciej klasie gimnazjum i już od września udaję się również do technikum, ale turystycznego. I co najśmieszniejsze, nie mogę się doczekać praktyk hahaha
    W ogóle to masakra z tymi kosmicznymi cenami za wodę, nie lepiej odkręcić kran i napić się darmowej kranówy?

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Love this ♥


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia - widać ze porządny hotel ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Praktyki to coś, przez co chyba każdy w życiu musi przejść. Zdobyte doswiadczenie napewno Ci się przyda w przyszłości :)
    Świetny blog, co powiesz na wspólną obserwację? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Are you need or like Wedding Dresses,if you need or like and welcome ,jadegown long black ball dress reviews here you can find best dresses for your big day!

    OdpowiedzUsuń